Followers

Saturday, April 5, 2014

Cacian Dan Makian

Cacian Dan Makian



Assalamualaikum w.b.t. kepada semua pembaca budiman dan yg dikasihi warga GV6.

Alhamdulillah moga2 kita semua berada dalam lindunganNya dan beroleh rahmatNya. Baru-baru ini, berlakunya kontroversi antara gang GV6. Pelbagai cacian dan makian dilemparkan kepada uncle and the gang.

Saya sendiri berasa sedih dan terkejut kenapa benda ini boleh berlaku. Niat uncle untuk membantu Melayu Islam sangat murni.

Kerana wang, manusia sanggup berhasad dengki, naudzubillahminzalik. Saya dengan ini menyatakan sokongan penuh saya kepada team uncle. Tidak syak lagi mereka berkerja dengan sistematik dan adil.

Semoga uncle and the team bertabah dan sabar, apa yang berlaku ada hikmahNya.

Namun begitu, ada komen dibawah sangat menarik perhatian saya. Biarlah saudara dibawah hendak mengatakan kami warga GV6 bangang dan bahlul, saya sendiri tidak merasa kecil hati, malah berasa sangat berbangga dengan team GV6.

 klik

Biarpun saya tidak aktif dalam group, namun saya dapat merasakan silaturrahim sesama kami erat dan kami sama-sama menikmati rezeki dariNya melalui produk hebat GV6.

Pembaca yang budiman dan dihormati sekalian, setakat ini profit yang saya peroleh dari profit pertama Jan 2014 hingga 31 Mac 2014 adalah RM20,151.53 (klik)



Jan (RM 3197.46)

Feb (RM 5392.55)

Mac (RM 11,561.52).

Jumlah wang yg dinyatakan bukanlah untuk menunjuk-nunjuk, tetapi rezeki inilah yang Allah s.w.t. kurniakan melalui produk GV6, GV8 dan terbaru Tarantula (sebenarnya ini semua nama robot EA dan setiapnya mempunya keistimewaan tersendiri).



Setiap profit sebulan yang saya terima melebihi gaji sebulan saya, syukur bebanyak kepada Allah s.w.t. dan terima kasih bebanyak kepada uncle kerana memperkenal produk ini di blog dan memberi peluang kepada saya, tidak lupa juga kepada En. Mizi programmer hebat yang membuat program robot EA melalui ilhamNya, dan tidak lupa para admin yang bertungkus lumus bersengkang mata mengurus akaun kami warga GV6 lead by En Dzoul and the gang.

Saya doakan agar kami semua bertambah rezeki lagi supaya dengan rezeki ini kita dapat membantu lebih untuk keluarga dan orang lain. Wassalam.

Helmey

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943 


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

9 comments:

Ahli Group.Gold.V6 said...

Salam. Uncle saya mewakili.ahli group gold v6 memohon penjelasan mengenai hak penggunaan gold v6. Betul ke saudara mizi memberi robot gold v6 kepada uncle sekeluarga. Kami hanya menggunakan atas ehsan uncle. Saya harap uncle mohon Saudara mizi memberi pencerahan diblok uncle dalam masa seminggu. Persoalan yang timbul dikalangan ahli adalah.mengapa ahli.yang beli robot berharga rm 3700 tidak robot gold v6 tapi uncle tidak mengeluarkan sebarang modal dapat memiliki robot gold v6. Harap tuan mizi akan memberi pencerahan dalam masa seminggu. Ikhlas dari group gold v6.

Bro Jacket said...

Sabar aje lah Uncleseekers & Admin. Anjing menyalak bukit, bukit takkan runtuh. Yang letih anjing tu jugak.

Berdosa kepada Allah, pintu taubat sentiasa terbuka. Kerana, Allah adalah yang Maha Pengampun.

Tapi kalau berdosa kepada manusia.. Maka, diandaikan dosa kita tidak dimaafkan oleh sesama manusia, bolehkah dibayangkan bagaimana kedudukan dan nasib kita di akhirat kelak?

Ahli Group.Gold.V6 said...

Aku dari dulu nak tanya pasal robot ni. Tapi biasalah uncle. Bila tanya menyalak. Aku tak kata lah macam anjing. Beli robot tapi tak dapat robot. Aku tunggu masa nak blah. Tapi nak blah pun susah. Macam duit mak bapak ayah tiri dia je. Kalau ahli dah kata nak blah bagi terus dana ngan harga robot. Tak paham tul lah. Patut lah norizan ngan izputra blah. Pening lah

Ahli Group.Gold.V6 said...

Bro jacket ingat uncle tak ada dosa ke. Cuba bro tanya uncle macam mana dia hentam hazli. Hemtam luar dalam. Tak percaya bro tanya hazli. Sebab tu hazli kena tendang dari miliun. Hazli pun tau perangai uncle.

KAK SENAH DAMANSARA said...

Dulu kak ada hati lah juga nak join usd 50k. Tapi bila tengok perangai dia masa berbalah ngan dato fadilah kamsah. Terus tawar hati. Jelas mamat ini kurang ajar tidak hormat orang tua. Kalau pakar motivasi dia kurang ajar. Orang lain usah cerita lah. Akak setuju sangat dengan tindakan zainal. Yang lain tu tak lama lagi kena halau lah. Perangai hodoh.

creator said...

Sy bagi gv6 kepada uncle code kpd uncle n da gang..yg edit hampir 70% complete adalah zul.. so, uncle sahaja yang 100% mempunyai gv6... sy hanya 30%. Maknaynya uncle n da gang yng menjyakan gv6... kalau ada yang tk puas sy blh bagi yg 30% code yang sy ada.. bagi yanh menghadiri bengkel.. untuk 100% minta ngn uncle yg korang hentam...

Ahli Group.Gold.V6 said...

Aku tak nampak apa salah zainal. Zainal usulkan tentang profit sharing je. Salah ke. Nape uncle tak leh terima. Zainal tu bukan budak budak. Orang ada pelajaran. Bukan macam uncle. Darjah enam pun tak abis. Hormat lah sikit pada orang tua. Uncle ni satu je perangai hodoh yang aku nampak. Tak leh terima pendapat orang lain. Dulu bro sofi pun dia hentam. Lepas tu kata orang buat fitnah. Pirahhhh mabuk.

Ahli Group.Gold.V6 said...

Kau orang tengok perangai hodoh dan bodoh uncle sanggup menyamar jadi saudara mizi lak. Uncle kalau anta bodoh jangan anggap orang lain bodoh gak... tolong lah....

rizal said...

Salam ahligroupgoldv6,

Kita kna la bertgjwb atas komen kita. Kalo betoi hg x puashati better direct ja ngan uncle.

Xpyh nk bising2 kat sini. Kalo lg brani luah kan apa yg xpuashati kat group wsapp. Bising kat sini pun xguna bro, buat org panas ati ja.

Kalo mmg jantan aku tgu kat group pkl 1 pg ni. Disclose kan diri anda.

Kalo hg tersinggung aku minta maaf.