Followers

Tuesday, April 8, 2014

Minta Ampun Kepada Allah - Saya Sendiri Ragu-Ragu Kelebihan GV6

Minta Ampun Kepada Allah - Saya Sendiri Ragu-Ragu Kelebihan GV6






Assalamualaikum ...

Terlebih dulu saya ingin memohon maaf sekiranya penulisan saya ini menyinggung mana2 pihak...

Minta ampun kepada Allah kerana disebabkan software (perisian) GV6 timbul pelbagai fitnah yang boleh membawa perbalahan sesama kaum ...

Pencerahan kepada semua tentang forex dan GV6...
 
Idea ini kesinambungan penggunaan indicator zaas... saya menyediakan atau mencipta GV6 dalam keadaan saya sendiri ragu2 kelebihan GV6...

Uncle dan Dzoul telah membuat analisis tentang GV6. Penambahbaikkan dibuat oleh mereka berdua..

Dzoul adalah seorang trader lama dalam forex... dia tahu mana yang perlu buat dan mana yang perlu dibuang.. semuanya dilakukan oleh mereka.. mungkin kemudahaan internet menjadikan Dzoul bertambah expert dalam bidang forex coding..

Untuk pengetahuan semua pihak, saya simpulkan di sini untuk 100% GV6 adalah daripada uncle..




Saya hanya mempunyai perumah iaitu 30% shaja dalam coding...

Penggunaan margin, setting, penggunaan zaas dan indicator lain, pemilihan matawang hanya Uncle dan Dzoul yang expert dan tahu..

Saya tidak pernah berjanji jaminan setiap kali saya mencipta EA, tetapi jaminan sekiranya software (aplikasi) tidak masuk post atau tidak close mengikut apa yang diceritakan oleh saya, untuk Pioneer dan Silver, semua software (aplikasi) menjalankan operasi dengan betul cuma market tidak sesuai untuk kt berlayar dengan kapal tersebut...

Oklah, saya doakan GV6 akan bertambah kejayaan...

Mizi
Ea Creator

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943 



Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: