Followers

Wednesday, April 2, 2014

Perempuan Dalam Kaca - I am willing to lost this money

Perempuan Dalam Kaca - I am willing to lost this money



Assalammualaikum,

Terima kasih diucapkan kepada Uncle, admin, Mizi dan seluruh warga GV6 semoga berada di dalam keadaan yang sihat,tenang dan bahagia. Disini saya ingin mencoretkan serba sedikit pengalaman saya sejak mula menyertai kumpulan ini sejak kumpulan ini dikenali sebagai MILIUN sehingga bertukar ke GV6

Saya adalah peserta camp ke-2 yang diadakan di Cheringin Hill. Di situ saya mengenali dengan semua admin dan rakan2 camp ke-2 yang dari pelbagai tempat dan pelbagai kerjaya. Sejak hari itu bermulalah perjuangan saya dalam forex dengan menggunakan EA Pioneer. Bagi saya EA Pioneer seperti 'Perempuan Dalam Kaca' hanya boleh tengok tapi tidak boleh merasa. Saya maksudkan disini adalah keuntungan dari pioneer memang memberangsangkan tetapi nak merasa hasil tu memang susah la.

Akhirnya akaun saya telah musnah. Habis segala modal yang saya pinjam dari keluarga.

Tetapi ini FOREX. Saya faham tentang risiko FOREX...HIGH RISK HIGH RETURN.

Siapa yang tak faham jangan join FOREX.

Saya redha dengan ketentuan dimana akaun saya telah musnah. Segala harapan untuk merasai hasil dari FOREX telah pergi jauh. Sebelum saya masukan margin dalam akaun saya memang berkata dalam hati 'I am willing to lost this money'..

Ini adalah ayat pertama sekali yang perlu dicakap oleh setiap pemodal forex supaya bila berlaku akaun musnah tak lah sampai menyalahkan dan maki orang lain.

Pernah jugak dalam hati ni termaki uncle, mizi & group admin..Minta maaf banyak2 beb.

Bila EA GV6 dimulakan saya hanya mampu melihat dan menelan air liur melihat rakan2 lain telah merasai nikmat hasil dari forex. Tetapi itu rezeki mereka, nak buat macam mana modal saya dah hangus. Nak modalkan lagi memang saya dah tak ade duit.

Tetapi Uncle telah meminjamkan saya modal untuk belayar dalam bahtera GV6.

'Lega hati dapat belayar kembali'.

Nilai pinjaman awal margin sebanyak USD 1334 telah uncle berikan bagi membolehkan saya belayar. Saya pon tak tahu kenapa USD1334 uncle bagi,macam Mas Kahwin pulak jumlahnya. Walaupun margin dah ada dan telah belayar, tetapi saya masih belum boleh merasai nikmat keuntungan dari profit, sebab margin asal saya USD4000 perlu dipenuhkan dahulu.

Terasa pula diri ini macam 'Nikah Gantung'..dah menikah tapi tak boleh tidur bersama. Hanya boleh tengok jer....


Pada bulan Mac 2014 Uncle dan pihak admin telah membuat perancangan belanja makan-makan di Restoran Wadi Hadramawt jalan Ampang. Rugi kalau tak join nie. Saya pon menghadirkan diri untuk berjumpa dengan warga GV6, admin & uncle di restoran itu. Terlepas hajat nak jumpa semua. Pada perjumpaan itu uncle tawarkan lagi tambahan bantuan margin sebanyak USD500.

Rasa syukur tak terhingga Uncle dapat tambahkan bantuan margin. Selang beberapa hari selepas tambahan margin, Uncle telah membuat kejutan kepada saya dengan bantuan penuh margin Uncle berikan sebanyak USD4000.

Pehh..rasa macam dapat menang 'Anugerah Juara Lagu'...siapa boleh bagi margin kat saya kalau bukan Uncle & admin!!

Kepada saudara-saudara yang kuat mengkritik projek GV6 apa yang istimewa ada pada Group GV6 :

1 - Forex menggunakan EA yang tidak memeningkan kepala trade manual

2 - Pencipta EA

3 - Uncle dan group admin

4 - Warga GV6

5 - R&D berterusan

Tetapi bagi saya yang penting sekali adalah silaturrahim yang ada dalam group GV6. Group lain tak tentu ada.

Selepas mendapat margin penuh UNCLE bagi satu kejutan lagi iaitu segala profit yang margin saya peroleh saya akan mendapat semuanya dari 21 Mac 2014 hingga 3 April 2014. Ni hadiah kawin ker uncle,,,penuh drama gan margin ni...tapi ALHAMDULILLAH..sape yang nak bagi..Uncle jugak yang bagi. Sape yang dah keluar GV6 jangan jeles yer. Setakat hari ini (1 April 2014) sebanyak 4 kali saya dapat merasai profit iaitu pada :(klik)

21 MAC 2014 = RM425.10

28 MAC 2014 = RM366.69

1 April  2014 = RM193.35

1 April  2014 = RM184.62

Jumlah = RM1,169.76

Profit yang diterima amat bermakna buat saya. Profit yang pertama diterima dapat menjaga air muka saya dengan keluarga. Amat-amat bersyukur..kenapa? (Nanti saya ceritakan)

Cukuplah coretan saya sampai disini pada kali ini.Nanti saya sambung lagi pengalaman yang saya perolehi dengan GV6.

Inilah kehidupan saya, keluarga saya dan masa depan saya bersama Warga GV6

Regards,

Abdul Razali Bin Md An'uar
016-7021924

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943



Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

6 comments:

Anonymous said...

alo beb. ana tak slah anta. anta tak knal mngkok tu. ana knal sngat. ckap mmang tere. cuba tanya mngkok tu ngan bsoul brapa dana dia kluar. mdal air liur je. utung atas agin je. mngkok tu kata kluar modal nak buat r & d psal robot. pala toya dia. ngan anta bleh cong lah. ngan ana sory lah. alo mngkok, berubah lah..

Isham Kuala Selangor said...

Family aku dari dulu memang tak percaya kat mamat ni. Pakai kamera cap ayam boleh tengok hantu. Mamat ni mulut pun macam longkang, biadap. Ini dia buat hal lagi.

KAK SENAH DAMANSARA said...

Pelik betul. orang nak keluar pun kecoh. Duit dia orang. Dia orang punya pasal lah nak keluar ke nak buang ke laut ke. Nampak macam pandai tapi bodoh tahap melampau. Lama sangat duduk janda baik kot. Jenis tak campur orang.

Anonymous said...

beb blan apr ni akan ada kapal yg akan hilang seperti MH370. anta tak caya ke yang ana ckap. kita tuggu lah beb.

xiao yaya said...

KAK SENAH DAMANSARA !!!
siapa yang kecoh dia orang nak keluar ?? sikit pun tak heran ! yang kecoh meroyan orang yang kene halau dari group ni !
kalau tak tahu cerita jangan masuk campur !
buat malu lu punya muka je !

Anonymous said...

DEAR kak senah senget.

touching lebey nampak, ehhh ade ke gv6 bising? nampaknya gv6 sikit pun x heran setakat 12k usd tu... x rugi pun tendang org yang haloba macam tu...

tengok bahasa pun dah macam orang akal cetek lah kau ni senah senget. kbai...

mr.x