Followers

Tuesday, April 29, 2014

Rezeki Yang Hadir Cukup Menggembirakan

Rezeki Yang Hadir Cukup Menggembirakan


As Salam,

 Kepada semua sahabat Gold V6,

Alhamdulillah, 4hb Februari telah memberikan kejutan yang besar kepada kita semua, Rezeki yang hadir cukup menggembirakan namun begitu, saya pohon maaf kepada semua terutamanya kepada Unce dan Admin Gold V6 kerana belum join whatsapp.. meskipun mempunyai kemudahan tapi saya tidak tahu mengapa saya tidak boleh install Whatapss..” Incompitable device katenya”

Saya peserta dari Bengkel ke-2, selalu melihat blog uncle kerana citer mengenai sultan saya, Sultan Johor dan bermula dari situ, satu entry menarik keluar mengenai Miliun. Trading bermula pada bulan 9 2013, mendapat sedikit hasil sebelum bertukar kepada Milun Silver, namun begitu, trading Silver juga tidak berapa menjadi seperti yang diharapkan, akan tetapi perjalanan saya masih boleh diteruskan tidak seperti rakan-rakan yang lain. Karam di pertengahan jalan. Pada ketika itu, terdetik di hati, adalah akan mendapat nasib yang sama seperti rakan lain.

Pengumuman mengenai Gold V6 membuatkan saya terasa ingin mencuba kerana tiada masa dan tidak mahir untuk menjalankan trade sendiri. Alhamdulillah, walaupun profit yang diberikan 40% dari nilai profit yang terhasil, cukuplah untuk menampung seketika.

Terima kasih kepada Uncle, Mizi ,Dzhoul dan semua Admin GoldV6, Alhamdulillah aku bersyukur dengan pemberiaan yang Allah berikan melalui Gold V6

Sekian, terima kasih –

Khairil Peserta bengkel ke-2

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

 

1 comment:

Bro Jacket @ Camp 2 said...

Tu dia. Berkat kesabaran dan keyakinan. Saya hari ni dapat rm305.25. Terima kasih Uncleseekers.