Followers

Monday, April 7, 2014

The Best Trader Always Withdraw Never Top Up

The Best Trader Always Withdraw Never Top Up


Salam sejahtera semua sahabat. assalammualaikum Moga kalian berada didalam perlindungan NYA.

Aku di lahirkan di Russia dan nama ku Forex tak ada bin. Aku digunakan oleh manusia seluruh dunia. Dari pakar pakar berkenaan matawang dunia pakar pakar saham dan dari bermacam macam latar belakang yang berbeza. femous juga lah aku.

Badan aku boleh dikatakan lahir daripada lilin_lilin yang kekadang panjang ke atas dan kebawah. Hidup aku berkerja tanpa henti kecuali hari sabtu dan ahad dan ada satu hari lagi (tak ingat..kena tanya Dzul). Setiap orang yang menjaga aku pasti ada yang gembira dan banyak yang menangis..Aku sentiasa di usik usik dan di paksa paksa suruh naik atau pun turun sampai ada yang tungang terbalik kan let top mereka.

Tapi tiada siapa yang boleh mengarah hala tuju aku sebenarnya.Itu rahsia yang insan insan di dunia ini agak bingung bila berkawan dengan aku.

Tapi kini ada yang telah mencipta bermacam kaedah untuk perhatikan gerak langkah ku.mereka melihat,mentafsir.membincang dan mencipta sesuatu agar aku terperangkap.Ha.ha.ha.ha.haaa..bukan nak sombong...masih juga gagal.Sangat complicated karenah aku ni..Aku tidak pernah mengasihani sesiapa pun sehingga lah aku mencipta ayat yang bebunyi "THE BEST TRADER ALWAYS WITHDRAW NEVER TOP UP"

Dikala nyior melambai melintuk dihembus angin dan padi berombak di alun bayu senja timbul seorang insan bernama Mr M yang telah mencipta sesuatu di luar jangkaan aku.beliau berhempas pulas membina sesuatu yang boleh dikata kan ajaib dan sedikit sebanyak berjaya memperdayakan gerakan aku.beliau melebarkan sayapnya bersama uncle S dan gabungan ini nampak menjadi.Uncle S yang brutal tu dulu cari hantu ..la ni cari usd bersama krew krew.Cara mereka ini agak clever dimana mereka pukul aku dan lari..lepas tu mai pulak cubit aku dan lari sampai aku jadi serba salah..Pip aku naik kena.. pip aku turun kena..pandai sungguh depa noo...

Tapi aku tak kisah la sebab dalam kandang aku ada billion lagi..tak boleh habis..cumanya siapa yang pandai ambil lah banyak mana dia mahu.

JOMM..

Aku nak cita seorang pelangan aku yang orang panggil dia chef.(memang pun) Chef ni salah sorang dari ramai ramai yang terkena.Selepas kisah (Aku pinjam ceti 1500) Kini kisah chef yang telah pulih dibantu uncle dan admin admin.Bantuan demi bantuan serta bonus yang di salurkan seterusnya chef sudah perolehi kembali margin asal dan grow revenue.Mohon uncle murah hati dan biasa biasakan diri memberi bonus pada tetamu tetamu ini.sebulan sekali pun ok.Walaupun uncle brutal tapi dalam hati ada taman.kan..kan..kan.Walaupu aku sebatang lilin tapi aku kasihan pada chef dan teman teman dia yang aku karamkan di lautan china selatan dekat perairan Jepun tu.dulu...siann dia orang..

kisah chef

18 march adeek wasup ..chef usd 500 dah masuk seperti dijanjikan masa dinner tempoh hari. lepas tu ada untung dan untung..maka genaplah usd 2000 modal asal..usd 2000 je modal..maklum lah gaji kecik..tak macam bro bro kita yang lain..modal je dah boleh beli rumah teres.

Seterusnya Mona wasup ..chef..untung dah bank in...wasup gaya manja Mona..siap attach maybank 2 you lagi..baguihh la ..Tu yang ada rm 183.00

So kira p kira mai 3.500 (duit robot)_ 183.00 = rm 3,317 (yang nak kena grow)

Yang terbaik sekali kalau uncle dapat percepatkan baru best.Boleh la kira kira untung.Cadangan untuk uncle niiii..cer malam ni masa tidur Uncle letak tangan atas dahi dan tapis tapis kan permintaan ini..ramai yang senasib dengan chef pasti setuju kann..Malaysia bolehh..janda baik bolehhh...kalau tak boleh tak pe lah.chef kumpul lah perlahan lahan (ayat pilu)..

6 bulan baru chef dapat kembali modal di atas prihatin dan pengorbanan uncle dan admin yang bersungguh sungguh membantu..terutama yang kapal karam.Kami amat hargai .Apa yang baik group V6/submerine ini apabila buat pertama kalinya uncle cetus kan kutipan kilat untuk membantu keperluan asas saudara kita yang baru pertama kali dapat baby..dengan pantas juga admin transfer to bank.TERBAIKK..wa tabit sama lu...

Kepada mr M ciptaan yang baik terus kekalkan agar warga ini dapat merasai keuntungan yang berpanjangan.

Kepada Admin yang di ketuai oleh mr Dzul..work hard for compeny.I love you all.

Kepada uncle ehemm ehemm ehemm...

salam dari chef

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943 


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


No comments: