Followers

Monday, May 5, 2014

Business Is Business Nothing Personal

Business Is Business Nothing Personal

Setiap masa, setiap saat uncle & the gang tak henti – henti mencari formula baru bagi membaik pulih serta menambah baik robot – robot sedia ada. Terbaru satu lagi formula dihasilkan ... MANTA . Dan hasil yang telah aku perolehi adalah lebih baik daripada GV6 .

Selama aku melibatkan diri bersama – sama dengan group yg blh aku panggil sbg famili ni byk benda yg aku dpt dan perlajari. Bukan saje wang ringgit semata- mata tetapi semangat setia kawan, sikap tolong- menolong yang membuatkan aku terus kekal di dalamnya. Keperihatinan pihak admin sgt aku respect. Bukan la nak bodek (x dpt pe pun ). Cari la mana – mana pelaburan dalam dunia ni yg blh ganti balik duit kita yg dah lebur.. Tp kenapa dia sanggup nak ganti dan tanggung risiko. Bukan senang nak pikul amanah org. Kat sinilah aku nampak kelainan didalam projek (bisnes) ni. Dan x ujud langsung istilah ‘Business is business nothing personal’. Naik sama-sama naik,asal tiada penyakit PHD dan iri hati. Setiap duit yang diamanahkan dilabur dan dipantau sebaik mungkin. Tp biasa la, pasaran xselalu menyebelahi kita. Bg aku yg penting duit yg dilabur x hilang.

Setiap org berkeinginan nak ada duit lebih seterunya menjadi kaya. Yng kaya bertambah kaya, yang miskin.... Dengan adanya projek sebegini secara x langsung org yg xberapa nak kaya cam aku ni dpt merasai menceburi permainan org kaya (Forex). Projek ni milikan orang


melayu (Islam) . Apa salahnya kita yg bergelar org melayu ni , lagi Islamnya... menyokong sesama kita bukan hanya ‘mengondemkan’ org. Tak boleh org lebih sikit mula la timbul penyakit PHD. Sampai bila kita nak maju. Kalau tak, takkan kita bergelar me ‘LAYU’.

Darwis

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: