Followers

Sunday, May 11, 2014

Profit Memang Kencang

 Profit Memang Kencang



Assalamualaikum...

Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi diatas segala nikmat yg di beri olehnya..

Saya Yusniza ingin meluahkan pengalaman saya dengan Uncle Seekers @ lebih mesra di panggil dengan panggilan "Boss". Saya telah mengenali beliau sejak dari tahun 1990 dimana beliau adalah seorang yang berdedikasi dan sangat mengambil berat ke atas kebajikan pekerjanya.

Beliau boleh dianggap sebagai seorang abang dan juga sahabat dalam segala perkara serta keperihatinan beliau terhadap orang yang dekat dengan dirinya.

Pada bulan Feb 2014, saya telah bertemu beliau di janda baik. Beliau telah menceritakan tentang forex GV6.

Pada mulanya saya agak keberatan ingin melibatkan diri dengan dunia forex ini kerana saya kerap mendengar tentang kerugian dalam perniagaan ini.

Tetapi disebabkan saya telah lama mengenali beliau dan tahu cara beliau bekerja dengan jujur, amanah dan dedikasi, saya telah membuka minda untuk menyertainya.

Sejak saya menyertai forex GV6 pada Mac 2014 dengan modal pelaburan sebanyak USD 47,500, saya telah mendapat keuntungan sebanyak 40% dari nilai untung yang terhasil.

Jumlah itu sudah cukup untuk dijadikan pendapatan sampingan buat saya. Profit memang kencang dalam tempoh tersebut.

Alhamdulillah dengan izinnya saya telah mendapat rezeki dari profit GV6, 'white manta' dan 'black manta'.

Akhir kata,jutaan terima kasih kepada uncle (Boss), Tn Mizi, Dzoul dan admin GV6 kerana telah memberi saya peluang ini.

Semoga semua yang terlibat memperoleh rahmat darinya.

Sekian Terima Kasih....

Wassalam.

Yusniza Manap

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


6 comments:

Anonymous said...

Profit Kencang....??? mizi jangan gelak...

Anonymous said...

Dengar Mizi pun dah blah... betul ke... Robot manta pun dah tersadai kat pulau... aku tengoh tred dah guna manual je... float dah sebulan... tak tau lah apa nak jadi... punah ranah...

Anonymous said...

Hahaha...pulangkan balik duit robot!

Anonymous said...

Harapan nak tolong orang melayu hancur berkecai... pasal tak ada keberkatan...

Anonymous said...

at least uncle ada usaha untuk menolong orang Melayu dan intend untuk menjadi sahabat anda...korang?..jauh panggang dari api...takpe uncle teruskan usaha anda...syabas beteiii

Anonymous said...

Uncle sy tiada duit. Akaun dh mc..hutang keliling pinggang. Please help..