Followers

Friday, May 9, 2014

Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….

Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….




Salam 8 Rejab 1435 (saat coretan nie ditulis)…Alhamdulillah ini artikel saya yang ketiga untuk menceritakan tentang pengalaman, keadaan, suasana dan kejayaan sepanjang saya bersama Miliun nie..pejam celik pejam celik mata dah hampir 9 bulan saya bersama Uncle dan teamnya. Adalah dimaklumkan sepanjang saya bersamanya sehingga saat ini akaun saya masih hidup dan bekerja memberikan keuntungan setiap kali urusniaga ditutup. Adalah sukacita diceritakan sehingga saat ini saya telah mendapat semula jumlah modal asas dan pembelian robot maka keuntungan yang akan diterima adalah merupakan bonus dari modal yang diniagakan. Selalunya istilah bonus nie hanya kedengaran pada hujung tahun tetapi situasi saya pulak setiap kali urusniaga ditutup itulah bonus saya…tak percaya?..tak baik menipu Allah Taala marah….tiada keberkatan di dalam menipu.

Sukacita diceritakan disini bermacam-macam jenis pembaharuan yang telah dilakukan oleh Uncle dan Teamnya untuk menjaga amanah yang ditanggung sememangnya saya tahu kesibukan kalian sebab bukan jumlah yang kecil kalian niagakan …jumlahnya adalah besar dan tidak kita sangka sampai ke tahap ini pencapaian group kita. Bukan senang nak jadi senang dan bukan susah nak jadi susah pun hehe..pasal bila dah Nampak jalan kesenangan semuanya menjadi mudah dan senang…jalan kekayaan dan kerezekian nie sebanyak nafas manusia yang melata di muka bumi Allah nie maka sebanyak itulah jalan kerezekianya…buktinya rata-rata kami yang masuk bermacam saiz modal margin bermacam jenis robot yang telah tercipta dan bermacam keuntungan yang telah diperolehi..contoh untung dapat duit tu basic lah kan..pada masa yang sama program infak untuk anak yatim telah bermula dan jalan kearah kebaikan terbuka luas untuk group nie maksudnya kerezekian untuk dunia dan akhirat berjalan seiringan..

Selagi manusia berjasad bernyawa berakal bernafsu..ujian dan godaan pasti ada apatah lagi dalam soal rezeki…begitulah yang menimpa group kami namun itulah adat resam membujur lalu melintang patah kita teruskan langkah dengan izinNya kemana pengakhirannya…namun niat di hati ikhlas mencari rezeki yang halal dan diberkati setiap pancaroba akan ditempuh dengan inayahNya…

Alhamdulillah bertambah kuat dan kukuh ukhuwwah kita dan bertambah keuntungan kita bersama hehe…moga-moga ini menjadi pemangkin kearah ekonomi Islam yang lebih baik…kita berusaha..kita merancang…Dia yang mengizinkan..apa yang penting kemuafakatan dikekalkan..kesabaran diperkukuhkan…ketaatan di patuhi in sha Allah kebaikan akan menyusul nanti….

Pendekatan selama saya bersama group nie…banyak manafaat yang diperolehi…yang paling penting perlu yakin rezeki dari Alllah bukan atas kebijaksanaan manusia kelak tidak kerugian penyesalan akan melanda…ermmm coretan ini luahan atas dasar rasa hati sepanjang bersama Uncle dan group nie percayalah Ilmu kerezekianNya tersangatlah luas..manusia yang paling jahil dalam ilmu forex boleh menjadi sang arif dalam ilmu forex dengan izinNya jua…….tak gitu Uncle? Hehe…

Wassalam.


J_rawa



Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943


Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

3 comments:

ali din said...

sedih dan kecewa tu saja dapat diluahkan!!!!!

ali din said...

sedih dan kecewa tu saja yang dapat diungkapkan.....

ali din said...

sedih dan kecewa tu saja yang dapat diungkapkan.....