Followers

Sunday, July 27, 2014

Dikala Lautan Forex Tidak Stabil, Warga GV6 Masih Menikmati Profit

Dikala Lautan Forex Tidak Stabil, Warga GV6 Masih Menikmati Profit




Assalamualaikum w.b.t.

Terlebih dahulu diucapkan salam Aidilfirti kepada semua para pembaca, warga GV6, Uncle dan admin GV6. Semoga kita semua berada dalam limpahan rahmatNya sentiasa.

Tidak lupa juga kepada saudara islam di Palestin dan mangsa tragedi MH17. Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada mereka.

Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t. dikala lautan Forex tidak stabil pada waktu ini, kami warga GV6 masih menikmati profit. Saya telah menerima advance profit puasa berjumlah RM500 dan advance profit raya USD800(RM2000++).

Terima kasih diucapkan pada team admin GV6 kerana bertungkus lumus mengurus akaun kami. Saya telah menggunakan kad payoneer bagi profit advance raya. Beberapa cubaan yang gagal ketika pertama kali withdraw dan akhirnya berjaya. Berikut dibawah kronologinya :

23/7 - Advance profit masuk dalam akaun payoneer
        - pada waktu petang withdraw gagal (atm bank Maybank dan CIMB), contact admin

24/5 - Cubaan ke atm bank lain (rhb dan hong leong) gagal dan cuba sekali lagi (atm bank MAYBANK dan CIMB) juga gagal, contact admin

25/7 - admin tukar PIN lain, cubaan pertama atm Hong Leong gagal. Kemudian cubaan kedua atm RHB berjaya withdraw. 
          - test withdraw ATM RHB (23/7) yg gagal sebelumnya, telah berjaya. settle.



 Withdraw 1 - RM1000 RHB Easy


Withdraw 2 - RM1200 RHB Easy


Withdraw 3 - RM100 RHB Easy



Terima kasih pada admin yg beri guide dan pantas selesaikan masalah kad payoneer. Sekiranya ingin melihat baki akaun payoneer, digalakkan install aplikasi PAYONEER di smartphone. Ianya mudah dan PERCUMA!


Klik PLAYSTORE, search PAYONEER 
dan install


Helmy

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

1 comment:

Ummar Farouk said...

Assalamualaikum admin, maaf mengganggu. Saya mahu minta tolong admin buangkan link blog saya http://www.nukeufo89.com dan kemudian add balik link blog saya semula dalam senarai bloglist admin sebab link blog saya masih belum terupdate sampai sekarang dalam senarai bloglist admin walaupun sudah 2-3 entri terbaru sudah saya update dalam blog saya. Masalah ni berlaku disebabkan sebelum ini saya baru pindahkan kesemua isi blog saya ke dalam akaun blogger yang baru. Kerjasama admin amatlah saya hargai. Terima kasih. Komen saya ni admin boleh padam.