Followers

Sunday, July 27, 2014

Hitam dan Putih Dirasai, Nyata Setia Ku Tetap Disini

Hitam dan Putih Dirasai, Nyata Setia Ku Tetap Disini




Assalamualaikum pada semua pembaca setia blog ini.

Terlebih dulu syukur Alhamdulillah pada Allah SWT Tuhan sekalian alam, atas segala kurnia nikmat dan barakah yang dilimpahkan kepada hamba2nya. Pada syawal ini genap setahun saya bersama grup ini. Dalam setahun ini bermacam cerita pahit, manis, hitam dan putih dirasai, tetapi yang nyata setia ku tetap di sini.

Saya menghormati komitmen dan kesungguhan pihak admin dalam melakukan tugasan mereka selama ini. Mereka sentiasa berusaha keras dan pantas menangani segala permasalahan yang berlaku.

Bukan hanya pelan A yang menjadi SOP mereka, ada alternatif lain jika sesuatu perkara itu tidak mengikut perancangan awal.

Saya percaya, hidup ini umpama putaran roda, tidak semestinya selamanya kita berada di atas @ di bawah, atas dasar itu segala kemelut dan kesulitan sepanjang beberapa bulan urusniaga Forex tahun ini, yang badai ombaknya mengunung tinggi akan tiba surutnya juga.

Kesabaran ahli2 grup dalam memberi kepercayaan kepada para admin dibalas dengan usaha mereka cuba melakukan hanya yang difikirkan terbaik untuk semua. Mereka juga manusia biasa, tak lari drpd permasalahan hidup sendiri, namun syabas diucapkan atas usaha dan kerja mereka selama ini.

Seminggu sebelum Ramadhan kita mendapat advance puasa, kini ada pula advance raya. Soal dapat banyak @ sedikit tidak timbul. Dalam kehidupan sekarang yang serba serbi memerlukan duit, menjadikan setiap nilai yang kita perolehi itu amat berharga.

Janganlah kita fikir kalau dapat banyak lagi mewahlah hidup. Siapa yang tak nak kaya? Tetapi hakikatnya tidak semua orang bernasib baik dalam hidup ini seperti apa yang dapat kita rasai ketika ini.

Soalnya bukan dapat sedikit, sederhana atau banyak jadi penentu. Jika kita tahu menyimpan, tahu cara betul berbelanja, tahu cara mengurus kewangan dan hutang, bijak dalam menjana pendapatan, Insya Allah yang sikit pun akan besar hasilnya dimasa depan. Yang penting usaha, disiplin, sabar,  sentiasa bersyukur dan mengambil berat soal keberkatan pada soal zakat, sedekah jariah dan wang ihsan pada yang memerlukan.

Kepada uncle; anda memang berjiwa superb!

Kepada admin; terima kasih semua

Kepada ahli grup; KKLR…. hhmmm… (menarik hehehe)

Kepada semua; Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin


Salam hormat,
Mohd Fazel



Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


1 comment:

Anonymous said...

Kwn2 copytrade lg bgs dpt 60/40. Dari bg modal kt company x wujud ni. Uncle.. tlg tgk kan mizi ni.. lgsg x bertggjwb group bwh dia.. xda lgsg bantu lps karam. Niat nk tlg ekonomi melayu mcm mna. Sy dh support beli robot dia.