Followers

Thursday, July 24, 2014

"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus"





Salam semua warga GV6 ,

Alhamdullillah . Berkat bulan Ramadhan ni walaupun market sgt2 menyentap jantung tapi dgn  berkat dan izin yang empunya semua admin nampaknya berjaya menempuh bulan2 yg sgt mencabar ni.

I GIVE BIG THANKS to all admin Uncle & Dzoul yang mana telah memberikan profit advance raya RM2,400 kepada aku semalam dan telah pun aku cashkan ari ni.

Kalau nak diikutkan dgn market yg cam gini, silap2 lau ngan company lain dah lama kita bungkus.

Kalau kerajaan beri BR1M , GV6 bg BR1V6 (bantuan raya 1V6  he..he... ) .

Untung juga admin syorkan buat kad payoneer dulu ada gak guna time2 cam gini. Walaupun
tak byk, sikit dpt gak la kurangkan beban2 yg ada. Maklum la lg beberapa ari je lg nak raya.

Once again thank to all admin & SELAMAT HARI RAYA , MAAF ZAHIR & BATIN

Darwis


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

 

No comments: