Followers

Monday, July 7, 2014

Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree

Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree





Asalamualaikum..

Disini saya ingin berkongsi sedikit pengalaman saya dan Uncle & group Gold V6

Pada beberapa bulan yang lepas saya mengalami beberapa masalah. Diantaranya saya ditipu seorang kawan. Saya telah mengambil sejumlah wang daripada funder untuk menjalankan perniagaan. Kemudian kawan saya ingin mengelolakan wang tersebut.

Kawan saya telah memberikan kepada Hazli pada ketika itu untuk menukarkan matawang Ringgit kepada US Dollar bertujuan untuk mengembangkan wang tersebut (forex).

Kawan saya tidak memberikan keuntungan yang mencukupi kepada saya (keuntungan seperti yang dijanjikan). Saya merasa kurang selesa dengan sikap beliau, lalu memberanikan diri untuk bercerita kepada Uncle perkara sebenar.

Mulanya agak sukar untuk Uncle percaya apa yang saya ceritakan.

Setelah menunjukkan beberapa bukti, akhirnya Uncle tahu juga perkara yang sebenar.

Terima kasih kepada Uncle & Group kerana mempercayai saya.

Kini Uncle telah mengembalikan hak yang sepatutnya kepada saya.

Saya rasa sukar untuk mempercayai masalah saya boleh selesai begitu sahaja kerana saya ingin melansungkan perkahwinan pada hujung bulan 8, tahun ini.

Uncle & Group V6 telah membuktikan kepercayaan kepada saya dan telah memberi profit kepada saya.

Syukur Alhamdulillah dengan izinNYA saya berasa lega. Uncle & Group banyak membantu untuk menyelesaikan masalah yang saya hadapi.

Akhir kata dari saya, TQVM pada Uncle & Group kerana banyak membantu dan menyelesaikan masalah saya.

Semoga group Uncle terus maju menolong orang yang memerlukan. InsyaAllah.

NAZREE

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


No comments: