Followers

Friday, July 25, 2014

Tak sabar tunggu KKLR...

Tak sabar tunggu KKLR...






Salam kepada admin GV6 dan pembaca blog Uncle Seekers. Ini adalah pertama kali saya menulis di sini. Banyak pengalaman yang dilalui sepanjang besama GV6 ini.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada admin GV6 yang telah menjaga akaun forex saya dan men top-up akaun saya bila lautan forex bergelora.

Ramadhan telah tiba ke penghujungnya. Syawal pula telah tiba. Paham-paham je la bila dah nak syawal ini pasti memerlukan wang untuk berbelanja.

Terima kasih kepada admin GV6 sekali lagi kerana memberi wang raya untuk saya dan sahabat GV6 yang lain.

Alhamdulillah syukur kepada Allah. Semoga lautan forex kembali tenang dan memberi profit yang lebih kepada kami semua. Amin.

Disini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin. Tak sabar tunggu KKLR dari Uncle. :)

Zuhaili

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: