Followers

Saturday, July 26, 2014

Walau Bukan Berjuta, Tapi Sangat Berbaloi...

Walau Bukan Berjuta, Tapi Sangat Berbaloi...




assalamualaikum warohmatullah semua..

Ini artikel ringkas, ku tujukan utk semua yg membaca, sempena bulan puasa & raya yg dh nk dekat ni..

Awal puasa tu aku dh tersenyum bila diberitakn oleh uncle yg duit advance akan diberikan utk peserta sempena menyambut romadhon. Walau bukan berjuta tp sgt berbaloi utk yg hujung bulan poket kempis mcm aku ni...rm500,, sape nk bagi...hi hi……dpt le belanja family mkn sedap skit..

Walau aku tengok graf mt4 nk tarik nafas pn susah , tp nampaknya Allah masih memberi rezki utk warga gv6, alhamdulillah Allah masih mengalirkan kebijaksanaaNya pd pengemudi akaun utk terus mengemudi dlm lautan forex yg dahsyat dlm 2,3 bulan ni...tp aku tau mereka semua pn mabok2 laut tu akibat goncangan ombak yg tak menentu.

Sekali lg aku tersenyum bila uncle umumkan duit raya akan dibank-in sebentar lg, alhamdulillah syukur...nikmat Allah, atas kasih sygNya...walau puasa aku ntah apa2..masih lg diberi tambahan rezki olehNya....rm631...dpt le tambah2 perbelanjaan utk persiapn raya.

OK lah, setakat ini coretan kesyukuranku...apa2 pn diharap kita semua terus berdoa agar Allah sentiasa memberi kejayaan yg melimpah ruah terhadap projek yg di jlnkn ini & sentiasa berterusan.

terima kasih kpd uncle & the team yg sentiasa memantau projek ini dgn kesungguhan diharapkn semua mndpt kembali kpd fitrah yg suci setelah berakhirnya romadhon...zakat fitrah jgn lupa...ha ha

Selamat menyambut hari raya & maaf zahir batin dr ku utk semua.

Wassalam

Zafry


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...


No comments: