Followers

Friday, July 25, 2014

Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…

Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…





Alhamdullillah..hari ni 24 Jul, aku dapat duit raya. Masuk akaun RM252.54. Sebelum ni dapat duit puasa RM500/=. Banyak tuu… lebih dari duit BR1M….

Terima kasih banyak2 Uncleseekers kerana bagi duit advance profit. Terima kasih Dzoul dan adik2 Admin kerana penat lelah bertungkus lumus menjaga akaun kita orang.

Tambah pulak tu dok ikut syif bersengkang mata sampai pagi. Allah saja yang dapat membalas jasa baik kau orang semua.

Kepada Uncleseekers, Dzoul, adik2 Admin dan semua warga GV6……“Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf Zahir dan Batin”.

Untuk Uncleseekers… mohon halalkan semua duit2 yang selama ni kau dok bantu aku sejak kapal aku karam…

p/s Tak sabar nak dapat duit KKLR (kocek kempis lepas raya) pulak… hehehe…

Bro Jaket (Camp 2)

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Sekitar 300% Dalam Masa 4 Bulan!
Tak Baik Menipu Allah Taala Marah….
Profit Memang Kencang
Masih Boleh Lagi Goyang-goyang Kaki & Masih Lena Tidur
Talian STREAMYX Mendukacitakan
Talian STREMYX Pulih Sediakala, Terima Kasih TM
Zaman Dulu Kalau Puasa 1 Hari Dapat Upah Satu Ringgit
Saya Rasa Sukar Untuk Mempercayai Masalah Saya Boleh Selesai Begitu Sahaja - Nazree
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
"Kalau Ngan Company Lain Dah Lama Kita Bungkus" 
Advance Profit Puasa RM500 & Raya RM1,800
Yeh…Yeh… Dapat Duit Raya…
Tak sabar tunggu KKLR...

No comments: