Followers

Friday, September 26, 2014

Bulan-Bulan Yang Mendebarkan

Bulan-Bulan Yang Mendebarkan



Salam kepada Admin GV6 dan pembaca blog Uncleseekers ini.

Di sini saya memanjatkan kesyukuran kepada Allah SWT kerana memberi peluang kepada saya untuk merasai lagi kenikmatan hasil dari GV6 ini.

Setelah menempuh bulan-bulan yang mendebarkan di lautan yang bergelora kini kapal GV6 kembali berlayar dan melabuhkan pukat di lautan forex dan membawa keuntungan.

Sejak GV6 berlayar semula di lautan forex pada pertengahan bulan Ogos sehingga kini iaitu bulan September telah menunjukkan close trade sebanyak 10 kali.

Syukur kepada Allah kerana menemukan saya dengan GV6 ini.

Terima kasih juga kepada Admin GV6 yang memantau akaun saya selama ini dikala lautan bergelora mahupun lautan tenang lagi menguntungkan.

Alhamdulillah.


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan


No comments: