Followers

Friday, October 17, 2014

Tak Sampai Setahun Pulang Modal

Tak Sampai Setahun Pulang Modal


Assalamualaikum w.b.t. kepada semua para pembaca blog uncle dan warga Gold V6.

Alhamdulillah sudah hampir 11 bulan penglibatan bersama team GOLD V6 (GV6).

Bulan 11 cukup setahun.

Tetapi malangnya tak dapat berjumpa Uncle, Tuan Mizi, bro Dzoul dan lain2 sekali sahaja.

Rindu nak naik janda baik lagi, InsyaAllah sekiranya masa mengizinkan.

OK berbalik kepada topik yang saya ingin luahkan pada artikel kali ni, diam tak diam, walaupon hampir setahun bergelumang dengan dunia FOREX dan tiada ilmu forex.

Alhamdulillah syukur kepada Allah s.w.t. kerana untung yang saya peroleh dari mula trade sehingga kini adalah USD 30,761.94 (share saya adalah 40%, maka saya dapat USD12,304.78 atau RM 36,914.33).

 
klik gambar untuk paparan  lebih besar


klik gambar untuk paparan  lebih besar



MasyaAllah memang banyak dan tak tersangka. Walaupun pasaran FOREX tidak menentu, adakalanya masyuk adakalanya sepi, tetapi dengan kebijaksanaan dan bantuan admin GV6, masalah dapat diatasi dan terkawal.

Berikut maklumat modal yang dilaburkan :

Modal Asal                                 : USD 5000
Penambahan Margin (pada Jan)   : USD 2000
Penambahan Margin (pada Mac) : USD 5000
________________________________________

Total    :               USD 12,000 



Pulang modal dalam tempoh 9 bulan


Inilah usahasama perniagaan terbaik dan berbaloi yg saya terima. Syukran.

Walaubagaimanapun, perlulah kita beringat seperti petikan ayat ini.

"Kehidupan ini akan menjadi lebih bermakna jika nikmat dan rezeki yang dimiliki dikongsi dengan orang lain walaupun sedikit". 






Untuk makluman para pembaca, akaun saya diuruskan dan dipantau oleh team admin GV6. Jasa kalian memang saya tidak dapat balas. Cara kerja kalian memang tidak dinafikan terbaik.


Mengimbau kembali ketika bengkel kelima terakhir yg diadakan di Janda Baik Pahang, di rumah uncle.

Sekiranya tiada kepercayaan dan perasaan nekad untuk menyertai bengkel tersebut, tidaklah saya peroleh seperti mana pada hari ini.


Pintu Masuk
Wadi Hussien Taman Hana, Janda Baik Pahang



Pesta Lampu
Wadi Hussien Taman Hana, Janda Baik Pahang





Laman Jepun
Wadi Hussien Taman Hana, Janda Baik Pahang




Konsep Jepun
Wadi Hussien Taman Hana, Janda Baik Pahang



Pemandangan Diwaktu Malam
Wadi Hussien Taman Hana, Janda Baik Pahang


Perasaan terharu dan terhutang budi pada kalian semua yang membantu selama ini tersemat dihati.

Akhir kata, saya doakan yang terbaik kepada semua warga GOLDV6 dan admin. Semoga kita dirahmati olehNya. Wassalam.

Helmy


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi

No comments: