Followers

Saturday, November 29, 2014

Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot 'GV6 Diamond' Ni Boleh Rugi

Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot 'GV6 Diamond' Ni Boleh Rugi

Salam kepada semua pembaca blog Uncleseekers,

Sebelum tu aku nak perkenalkan diri aku. Nama aku Roni Trista.

Aku dah join dengan group ni lebih kurang tujuh bulan. Selama itulah aku berada di office Gv6 janda baik ni 5 hari seminggu.

Sabtu baru aku balik rumah jumpa anak bini. Begitulah rutin mingguan aku.


Akulah Roni Trista. Orang panggil aku Aron

 Dari mula aku join kat sini macam-macam robot yang aku dah tengok antaranya GV8 dan Manta. Tapi semuanya kelaut jugak akhirnya.

Kesilapan paling besar aku nampak adalah sebab nak untung banyak. Mula-mula memang la sedap dapat untung besar tapi karam pon cepat jer..

Aku sendiri pon rajin mengikuti forum-forum forex yang ada di website dan juga di laman grup FB.

Salah satu grup yang selalu aku lawati adalah group Signal, Analisa & Berita Forex Percuma . Aku suka melihat analisa-analisa dan juga signal yang diberikan disitu.

Banyak yang aku belajar dari situ.

Dan berbagai bagai ramalan yang diberikan berdasarkan analisa teknikal masing-masing.

Apa yang aku nampak ramai trader-trader baru yang masih tercari-cari cara yang betul untuk menceburkan diri dalam forex ni.



Aku berani potong 10 jari kalau Robot Gv6 Diamond ni boleh rugi



Pada aku untuk menjadi trader memang banyak cabaran yang harus dilalui, bukan senang nak senang.

 Aku sendiri pon trade manual lebih 5 kali dah Stop-Out (karam).

Jadi kalau ada yang cakap sesapa yang trade forex tak pernah merasa kerugian, aku rasa mesti ada sesuatu yang tak kena. Bak kata Dzoul, kalau trade manual dia kata dia tak pernah karam, dia tu memang 'luarbiasa'...hehehehe..

Ok berbalik semula pada robot sebelum ni yang kami guna iaitu robot GV6 , boleh dikatakan semuanya membuat prestasi yang cemerlang.

Tapi masalah teknikal server (VPS-virtual private server) menjadi penghalang dan terpaksa di trade secara manual akhirnya kelaut juga.

Tapi bila rugi, Uncle akan ganti balik semua kerugian yang di alami (klik). Cuma cepat atau lambat saje bergantung pada situasi market.

Aku kenal dengan Uncle ni dah lebih 10 tahun dan aku tau la dia kalau dah berjanji mesti tunaikan. Sebelum ni pon banyak akaun yang mengalami kerugian diganti semula.

Aku gerenti belum ada syarikat yang menyewa robot (EA) yang macam uncle buat dalam Malaysia ni. 

Tak payah risau pada yg rugi , apabila di ganti semula, Uncle akan bagi profit keuntungan 100% selama 3 bulan untuk peserta yang mengalami kerugian.

Rasa-rasa ada ke individu atau syarikat yang akan ganti semula modal jikalau mengalami kerugian?

Aku tak pernah dengar lagi rasanya. Kebanyakannya cabut lari. Dia selalu pesan kat kami semua...

"Derita sementara kemuliaan selamanya"

Hanya di sini aku dapat pengalaman macam ni.

Jadi kesimpulannya peserta tak perlu risau langsung.

Ingat tadi datang 2 orang je minggu pertama datang bengkel, rupanya 5 orang, Insyaallah sama-sama kita merasa hasil nanti (klik)


 Power tak robot ni?

Sehingga yang terbaru uncle test untuk robot GV6 Diamond. Untung sikit tapi gerenti tak akan karam walaupon di badai ombak yang besar dengan izin Allah.

 Lihatlah sendiri. AUDUSD tengah 'buat perangai' sell dah dua minggu, robot ni rileks je. Kalau manual dah kena hedging



Jadual keuntungan GV6 Diamond ( klik image untuk lebih jelas)

Untung lebih kurang 6% sebulan atau 72% setahun pakai robot GV6 Diamond. Rezeki Tuhan yang beri kepada sesiapa yang dia suka


Kalau orang nak join rezeki ni sama-sama korang boleh contact Adeek atau Mona kat 013-3057802 / 013-3089602. Setiap minggu 3 orang saja.

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi


No comments: