Followers

Wednesday, November 26, 2014

Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula

Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula

Assalamualaikum warahmatullahi ta'ala wabarakatuh kepada semua yang membaca coretan KETIGA ku ini.

 

Dah adat orang berurusniaga dalam bidang yang berisiko, macam forex ni, kadang-kadang untung, kadang-kadang rugi.

Akaun saya turut karam pada akhir Ogos 2014. Tapi itulah hakikat yang saya perlu terima, sedih memang sedih tapi kena reda dengan ketentuan Allah. Muhasabah diri balik, adalah la tu salah silap diri saya sendiri dan tentu ada hikmah di sebalik apa yang terjadi.

Tapi Alhamdulillah, lega berurusniaga forex ni dengan Uncle dan team GV6. Kalau dengan orang lain, dah terbakar, hangus la, rentung, jadi debu je.

Pada malam akaun saya karam tu, saya bercakap dengan Dzoul & Uncle. Sebagaimana yang dijanjikan sebelum melabur, mereka kotakan janji akan ganti balik semua modal asal saya yang karam.

Dan Alhamdulillah juga, 2 hari selepas tu, pada 2 Sept 2014, akaun saya diniagakan semula dengan USD5,000.

Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula. Tapi rasa simpati juga kepada Uncle dan team GV6 sebab pada bulan Ogos tu, banyak juga akaun yang karam dengan jumlah pelaburan yang besar.

Semoga Allah permudahkan perniagaan mereka. Bila akaun saya diniagakan dengan USD5,000, saya amat berpuashati walaupun jumlahnya jauh lebih kecil dari pelaburan asal saya.

Tapi takpe, asalkan ada daripada takde langsung. Uncle & Dzoul janji akaun tersebut akan ditambah sikit demi sikit sehingga jumlah perlaburan asal dikembalikan, mungkin ambil masa lama sikit.

 klik imej

Walaupun sikit, ianya tidak mendukacitakan, keuntungan mula dijana semula seawal seminggu ianya dilaburkan. Ini sudah bulan ketiga (Sept, Okt, Nov), saya merima keuntungan, boleh sesangat membantu kehidupan bulanan saya.

Yang paling best, keuntungan pada bulan oktober, tiap-tiap minggu terima whatsapp dari Mona, maklum yang keuntungan telah di bank in ke akaun saya.


Terima kasih banyak-banyak untuk Mona. Untuk rakan-rakan seperjuangan yang lain, mari la kita sama-sama, manafaatkan sesungguhnya keuntungan yang kita dapat dari usahaniaga ini untuk kegunaan diri sendiri, keluarga dan juga orang-orang lain terutama membantu orang-orang disekeliling kita yang memerlukan bantuan.

Harus ingat dengan rezeki yang Allah kurniakan ini ada hak orang lain dan wajib kita tunaikan agar ianya lebih berkat. Pesanan ini adalah untuk diri saya juga.

Balqis

Macam Mana Nak Hidup Macam Ni
"Orang Berbudi, Kita Berbahasa"
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula



Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
010-8102943

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi



No comments: