Followers

Thursday, November 13, 2014

Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100%

Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100%


Gambo aku ni Roni yang amik pada 21-10-2014 jam 6.38 petang. Kalau masehi umo aku dah 48 tahun 2 bln dan hijrah plak hampir 50 tahun (49 tahun 8 bulan).

Salam semua,

Minggu lepas Dzoul dah membebel panjang pasal nak beri percuma 60 robot (klik) bermula awal Disember.


Bagus aar tu sebab dah hampir setahun aku tak buat bengkel.

Hari ni aku nak tulis pasal FOREX. Dulu aku mengong pasal benda alah ni. Dulu lah.

Diam tak diam dah hampir  1 tahun 6 bulan aku bergelumang dengan dunia forex.

Macam-macam pengalaman aku rasa. Suka dan duka….dan ada gak yang macam ale uto..Adusssss..

Sekarang ni boleh lah sikit-sikit yang ilmu dan bahasa forex ni tapi banyak lagi yang aku tak tahu sebab sememangnya aku tak nak amik tahu!


Penghargaan

Sebelum aku membebel panjang, aku nak ucap terima kasih pada Dzoul dan admin GV6 yang bertanggungjawab dan sangat amanah.

Kepada admin GV6…Aku tahu tugas korang adalah satu pekerjaan yang membosankan dan berisiko. Mengadap komputer selama 12 jam sehari selama 5 hari berturut-turut.

Segala cuti yang ada kat Malaysia ni korang dah tak dapat rasa lagi melainkan cuti Krismas. Muahaha..

Sekali lagi aku tabik spring kat korang semua atas rasa tanggungjawab menjaga semua akaun customer.

Aku bagi pujian A+. Mungkin kerana korang semua dah kenal antara satu sama lain lebih kurang 10 tahun atau faktor apa pun aku tak pasti tapi aku yakin korang happy cari makan kat sini

Suri rumah Jepun

Aku dapat maklumat sekitar 47% (aku tak sempat cari untuk kasi korang link dia) surirumah orang Jepun trade forex menggunakan robot untuk tambah pendapatan memandangkan cost of living kat sana sangat tinggi.

Jarang dia orang trade manual sebab faktor kekangan masa dan tidak mahu tanggung risiko berbanding menggunakan robot

Kakak-kakak, adik-adik, makcik-makcik kat luar sana yang teringin sangat nak tambah pendapatan bolehlah trade guna robot.

Zaman dah berubah...kalau orang tanya ko buat apa sekarang. jawablah secara jujur..

"Aku trade forex sekarang"

Kelas ko jah!

Perbezaan trade sendiri dengan Robot

Apa beza antara manual dengan robot. He he. Maklumlah aku dah pandai sikit..

Sekarang ni boleh aar aku share dengan korang yang ada pengalaman ilmu forex dan dengan orang yang tak tahu langsung macam aku dulu

Trade sendiri (manual)

Sebagai manusia biasa aku pernah rasa macamana trade manual. Masuk position betul dengan nilai yang besar dan nasib yang baik ketika tu memang masyuuuk..tapi kalau terbalik comfirm akaun karam samada cepat atau lambat atau kena tunggu berbulan-bulan nak rasa untung. Itu pun tak pasti. Macamlah akaun kat bawah ni. Hi hi



klik untuk paparan lebih besar



Korang tengoklah sendiri akaun ni start 5-9-2014 sampailah sekarang mcm tu. Hampir 800 pip. Gelora macam mana sekali pun akaun ni masih KEBAL lagi walaupun market macam kartun, naik mencanak turun terhempas.

Ilmu kebal ini aku dapat dari Mizi supaya pastikan EQUITY mesti ada sekurang-kurangnya USD700. Margin level yang tinggi tu plak aku sendiri belajar ikut pandai-pandai aku sendiri.

Kalau sell dan buy (hedging) , margin level aku tak nampak langsung. Tak besh!

Trade manual ni mengganggu kehidupan seharian kita. Waktu dalam tandas, makan, kerja sehingga waktu tidur pun kena tengok akaun! Sakit wooo…

Kebanyakan dari mereka, akaun akan karam sebab EMOSI. Tamak dan tak SABAR. Market kita tak boleh kontrol. Yang paling penting ada adalah money management dan kawalan risiko.

Satu benda yang aku nak share lagi satu pengalaman bulan Mei 2014 tika tu market macam kartun. Aku terpaksalah guna kuasa power rangers yang Allah kurniakan pada aku untuk bantu akaun customer yang kritikal.

Dalam satu hari, aku boleh tolong satu akaun dapatkan untung paling kurang pun sekitar RM50,000 (30% hingga 70%). Sejarah tidak boleh menipu! Benda ni pada aku kacang je beb sebab ilham dan lubuk rezeki ni Allah yang beri .

Tapi sebagai manusia biasa 'tenaga' kita akan berkurangan sampai kemuncak keletihan apabila tidak rehat.

Trade pakai Robot

Pakai robot memang besh sebab robot takde perasaan.

Besh memanglah besh tapi untung tak samalah macam trade manual! Untung tak banyak sangat tapi tak lah sakit kepala. Camner pun tetap perlukan pemantaun kalau ada masalah.

Sejak tahun lepas bermula bulan Julai 2013, Mizi ada bagi macam-macam robot. Kat sini aku buat kesimpulan ringkas


Jenis Robot yang admin GV6 ada

Pioneer – Banyak sangat currency yang didagangkan. Memang untung tapi ada floating. Pendek kan citer produk ni kalau nasib baik memang masyuuuk..tapi aku dan customer memang makan hati sebab rugi akhirnya

Silver – Ada pelbagai Silver. Silver 8 lah, Silver 6 lah dan Silver 5 tapi masih tetap tak memuaskan

Gold – Robot ni yang paling selamat tapi untung macam cipet. 5% hingga 10% sahaja sebulan

GV6 – Produk terbaik setakat ni. Pakai currency AUDUSD. Pukul rata untung lebih kurang 40% hingga 50% sebulan dan tanpa floating bila close trade. kelemahan dia cuma kalau floating sampai 140 pip gerenti karam kalau tak hedging!

GV8 – Untung besar tapi risiko sangat tinggi. Kalau market macam kartun memang bunuh diri. Hasil yang paling masyuk pada tahun 2014 adalah bulan Jan, Feb dan Mac

Black horse – Mirip macam GV6 tapi currency berbeza

Tarantula – Currency yang berbeza

Manta – Paling hampeh! Kita orang start awal bulan Mei2014 sampailah bulan akhir bulan ogos dan mengalami kerugian

Track record - Robot GV6 tak pernah kasi rugi?

Setakat ni belum ada satu customer yang pakai robot GV6 yang tumbang ataupun bahasa kasarnya karam/rugi!

Yang ada pun akaun Helmy, Yusniza dan Hasrolnizam. Akaun Yusniza dengan Hasrolnizam karam server problem dan akaun Helmy plak aku termasuk manual. Masa tu kat screen TV tu tengah buka akaun Helmy aku plak terlupa nak tutup.

Aku ingat akaun cent aku. sekali aku masuk lotsize 10.00 (USD100 / pip) dan market plak lawan arus...apalagi...terjunlah akaun dia. aku pun dah minta maaf kat dia atas kesilapan.

Mamat Helmy ni bagus aaarr. Dia siap jawab wasap aku..

"takpe uncle... sy redha"

 klik imej

 klik imej


Kesemua customer yang rugi warga GV6 akibat server, kesilapan memilih robot pada waktu yang tidak sesuai atau human error tetap kami ganti balik cuma cepat dan lambat walaupun karam 3 kali sekalipun. Janji tetap akan dikota

Kesilapan yang paling besar admin GV6 pada bulan Mei hingga Ogos adalah tidak menggunakan GV6 dengan pengambilan keuntungan yang minima (suku lot size).

Robot GV6 Diamond adalah sumber pendapatan sampingan yang paling mudah

Umo aku hamper masuk separuh abad. Macam-macam benda aku dah buat untuk tambah pendapatan, aku yakin sepenuhnya robot GV6 ini adalah sumber pendapatan sampingan yang paling mudah untuk dinikmati.

Sebagai bukti korang tengok sendiri akaun kat bawah. Trade Cuma USD100 saja (akaun cent). Tak payah tengok pun tak pe. Cuma perlu adjust lotsize saja kalau nak untung besar.

Aku akan minta tolong Dzoul letak link kat setiap artikel baru dalam blog ni sebagai bukti korang tengok keuntungannya dan robot ini tak boleh tumbang sehingga 400 pip sampai bila-bila walaupun market haru biru dengan izin Allah.

Secara rasminya hari ini aku namakan produk ini dengan nama barunya ‘GV6 Diamond’



Sehingga 13-11-2014



Setakat belanja duit rokok tiap-tiap bulan takde hal. Harga petrol naik lagi 10 kali pun takde hal bro

Apa yang aku boleh buat kesimpulan tentang robot GV6 ini robot GV6 ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100%

Yang penting korang jangan tamak dan nak untung besar. Dapat sekitar 10% hingga 18% setiap bulan pun dah ok sangat-sangat.

Bincang dan dengar nasihat admin GV6 robot kalau lu orang nak sewa robot ni.


Nasihat aku

Hari ini aku hidup, besok lusa tak tahu…Ini pesanan aku untuk admin GV6.

Korang dah ada produk yang sangat baik. Produk GV6 ini Allah berikan ilham pada Mizi dan beliau hadiahkan pada aku awal bulan Januari 2014.

Aku plak beri kat korang untuk korang berkongsi keuntungan bersama dengan bangsa yang seagama dengan kita. Aku minta korang

1. Kekalkanlah sifat tanggungjwb dan amanah spt skrg

2. Jangan panik lagi kalau market mcm kartun terutama staff pompuan!

3. Kesilapan lot size yang lalu jangan diulangi (mei hingga ogos)

4. Jangan berurusan dengan customer yang tamak

5. Akaun customer yang karam jangan tergopoh gapah untuk ganti balik. Pelan-pelan kayuh. Customer boleh bersabar walaupun hati dia orang panas sebab hajat tak sampai. Biasalah tu..meniaga mesti ada untung rugi

6. Tahun 2015 dan seterusnya pastikan motto korang adalah ‘Sifar Karam’. Untung sikit takpe. Ok aar sbln 5% hingga 15% daripada tak dapat apa-apa. Kan?

7. Maafkan semua dosa yang beri komen yang negatif dalam ruangan komen blog ni.

Dan yang terakhir sekali…Korang hanya boleh sewakan produk GV6 pada bangsa dan agama yang lain kalau terdesak sahaja.

Jumpa korang di Janda Baik nanti.


Uncleseekers
Seek The Truth

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi

 

No comments: