Followers

Wednesday, December 17, 2014

AKU TERJEBAK JUA

AKU TERJEBAK JUA


Salam..

Lama dah aku dok ikut blog uncleseekers ni, macammana boleh terikut tu aku pun tak ingat sangat. Macam-macam cerita yang menarik untuk dibaca kat blog ni, ada yang aku “macam percaya” ada yang aku rasa ‘uncle ni tah apa-apa’.

Tapi yang pasti blog ni aku buka hampir setiap hari dan aku memang rasa kecewa bila aku buka tapi blog tak update.

Satu ketika setahun lebih yang lalu, aku terkejut bila buka blog ni.. ‘ehh..buang tebiat ke orang tua ni, main forex plak”, kata hatiku.

Aku ikuti cerita forex ni..daripada robot pertama, perjumpaan penuh meriah peserta forex yang terpengaruh dengan uncle (kih3), main bola berapi dan macam-macam lagi.

Seronok mengikuti cerita robot yang belayar dan membawa hasil tangkapan dan ada juga cerita kapal yang karam. Aku minat nak join tapi masa tu kemampuan terhad dan aku nak tgk rentak dahulu.

Kata orang tua-tua, kalau dah jodoh tak kemana. Kalau tak silap awal bulan November yang lalu, ada tawaran 60 robot percuma dengan modal serendah USD500. Wow!! Peluang untuk aku...

Tanpa melengahkan masa aku terus wassup no 013-3057802 / 013-3089602 dan buat temujanji.

Anuar sebelah kiri Uncle yang tengah tergelak tu..



Tak sangka aku, adik aku dan sorang teman sepejabat serta seorang cikgu dari Johor merupakan kumpulan pertama melapor diri (byk faedah jadi kumpulan pertama ni) pada 28 Nov 2014.

Aku sampai kat tempat uncle tempat kul 4 ptg (jam aku ler).

Sungguh!!! Aku tak penah jumpa Uncle,Dzoul,Adeek,Mona dan Roni. Pertemuan pertama aku dapat rasa seolah kami semua dah kenal lama, tambahan pula dengan mulut uncle yang hmmmmmmmmm!

Layanan,makanan, kemesraan.....terbaikkkk. Aku bukan puji sbb dorang jaga akaun aku, tapi itu hakikat..keikhlasan itu sangat terserlah..

Sedang Mengisi Borang

Dzoul beri taklimat serba sedikit, uncle tambah serba banyak...aku yakin dan percaya bahawa robot diamond ini sangat hebat. Aku dapat merasai betapa tingginya keyakinan mereka berempat terhadap robot ini.

Akhirnya 9 Dis 2014, kapal aku memulakan pelayaran. Takde apa nak risau, admin bertindak dengan sangat cekap. Maklumat sentiasa di update (sampaikan aku tgh tidur pun,maklumat tetap update).

Admin sentiasa membuat pencerahan atas apa sahaja kekaburan yang kita hadapi. Kapal aku boleh belayar tanpa mendatangkan apa-apa kerisauan kat aku (admin jaga semua).

Jaminan wang modal diganti, lagilah buat aku tidur diulit mimpi forex...

Baru TUJUH hari kapal aku belayar, hasilnya dah banyak yang kelihatan dan dibawa pulang..heheheh.. hati ada senang.Alhamdulillah dengan IzinNya.






Keuntungan selama TUJUH hari trade bermula 9 Disember 2014 Hingga 17 Disember 2014 setakat pukul (12.30pm 18/12/2014) adalah sebanyak  USD 18,140.94 CENT (ditukar kepada nilai USD menjadi USD181.41)


Aku mendoakan Admin dan semua rakan-rakan yang terlibat diberi kekuatan,kesihatan,rahmat dan limpahan rezki olehNya..

ANUAR


Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi

No comments: