Followers

Thursday, December 25, 2014

Alhamdulillah Masyuk!

Alhamdulillah Masyuk!


Assalamualaikum n selamat sejahtera...

Selalu aku cukup suka baca artikel uncle n sapa sapa jelah yg tulis artikel dlm blog uncle...tp sekali uncle suruh aku tulis artikel pening jugak kepala aku...

bermacam macam alasan aku bg(hehe) dari sehari ke sehari sampailah dapat warning dr bro Dzoul Uncle nak artikel segera katanya...hahaha..terus kecut perut..(sorry uncle lambat hehehe)

Faisal 2(dua) dari kiri bersama anak-anak yang comel


Aku merupakan antara geng2 terawal group diamond bersama beberapa otai yg hebat lg hensen (abg nuar, bro azri n bro hafiz- bro hafiz lu bile lg... Hehe gurau je)

Aku mula terperangkap dgn blog uncle masa ada satu kes yg satu malaya pun dah tau n x payah aku bg tau...selepas pd tu boleh dikatakan 2 ke 3 hari sekali baca blog dia...sampailah kena gam n bukak pulak blog baru...lama jugak tunggu blog baru .....Bak kata abg nuar...aku terjebak..lebih kuranglah dgn aku pun..

Benda kalau hari-hari disogok depan kita terpengaruh jugak akhirnya..masa mula baca tak mampu nak join, coz tinggi wooo uwangnya..

hanya mampu tgk sahaja tangkapan demi tangkapan diorang yg lumayan (rezeki masing2) bak kata uncle nak tangkapan beso modalnya pun kena beso...aku x mampu lg masa tu...

panjang pulak dah aku pendekkan..akhirnya aku terbaca satu hari tu ada promosi serendah usd500..biar betul....baca lg ...aaa... Betullah...terus mesej no n tetapkan tarikh...

Keuntungan Minggu Kedua Faisal sebanyak USD8,352.37 Cent (USD83.52)




Keuntungan Minggu Ketiga Faisal sebanyak USD10,667.77 (USD106.68) 


Keuntungan Minggu Keempat Faisal sebanyak USD4,031.78(USD40.32). Keuntungan keseluruhan Faisal setakat 25/12/2014 pukul 1:40am adalah USD230.52.


First urusan dgn miss mona..sampailah pd hari bengkel aku bergerak dr rumah bersama isteri n anak2..dlm perjalanan miss mona dah mesej tanya sampai mana? jumpa tak jalannya?...

sampailah waze miss mona yg tunjukkan aku jlnnya...isteri aku pulak katanya dia ingat, tp mcm lupa...yg dia tahu tempat tu pelik(dia dtg pun tahun 1997 ada program kat umah uncle)

Akhirnya jumpalah kami dgn tempat yg dicari..masuk je dlm kwsn rumah anak aku dah excited...ternampak pulak uncle tgh borak dan melambai kami mcm dah kenal lama...isteri aku cakap diorang nie jenis yg friendly dgn tetamu..

Kedatangan aku di sambut oleh miss mona n terus dibawa untuk dgr penerangan dr bro Dzoul (masa tu otai2 3 org yg hensem dah ada )

Maka disinilah bermulanya perjalanan aku bersama group gv6 berlian...(penatlah tgn)...

apa yg aku boleh cakap pertama kali jumpa korang korang sangat friendly (uncle, miss mona, bro dzoul, adeek n bro roni korang semua sangat cekap)

Bermula dr pendaftaran Payoner oleh adeek, maklumat terkini oleh bro dzoul , bro roni n miss mona sehingalah penerangan operasi oleh Uncle.

Semuanya berjalan sangat mudah...Alhamdulilah...

Semoga group GV6 Berlian dalam keberkatan, dikurniakan kesihatan, kebahagiaan n kekayaan n selamat tahun 2015....berapa banyak  'n'  daa ...ini n betul2 The End...

Mohd Faisal

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi

No comments: