Followers

Monday, December 29, 2014

Pintu Rezeki

Pintu Rezeki


AsSalam…

12 November 2014, tengah duduk relaks-relaks kat ofis smbl sambil berangan dan dok pikir ape nak buat untuk tambah pendapatan…

memandangkan pendapatan bulanan sekarang memang tak cukup untuk menampung perbelanjaan keperluan harian dan hutang yang berlambak… Tiba2 ada bunyi whatsapp  masuk… tertera nama abg nuar(abg aku) tertulis ayat

Klau hang join forex, yg ni boleh.. hang tengok kat http://uncleseekers-v2.blogspot.com..."

Tanpa buang masa lg aku terus la buka blog tu… Inilah kali pertama dalam hidup aku baca blog uncle.. hehehe….

Esokkan nya abg aku bertanya lagi samada dah baca blog tersebut atau tak. Mujur lah aku dah sekali imbas tengok walaupun masih blur pasal robot yang diceritakan.

Baca mengenai blog uncle seekers yang banyak isinya mengenai pertukaran mata wang @ lebih dikenali sebagai forex, buatkan aku yang takde ilmu ekonomi ni terkapai-kapai.

Selepas membaca blog  ini, aku berminat untuk follow abang aku untuk berjumpa dengan owner blog ni di Janda Baik 28hb November 2014.

Hari yang dinantikan telah tiba, bermulalah perjalananku ke Janda Baik, risau jugak aku dibuatnya, sebab x tau ape2 pasal forex… yang taunye member2 yang trade forex pasti karam…

Lebih kurang pukul 4 petang aku tiba di tempat Uncle bersama abg aku anuar dan rakan sekerjanya hafiz.. Aku memang teruja giler tgk kawasan tu… dengan senibina rumah yang sgt  menarik, suasana nyaman seperti berada dalam taman daa membuatkan aku rasa tenang sangat.

Tp yang paling syok ada sungai..hehehe.. Aku tak pernah berjumpa Uncle, Dzoul, Roni, Mona dan Adeek…walaupun begitu layanan mesra dari mereka memang terbaek menyebabkan kami sangat selesa.

Kami diberi penerangan sedikit sebanyak oleh Dzoul malah Uncle sendiri banyak memberi penerangan dan keyakinan berkenaan robot diamond kepada kami. Dari pemerhatianku mereka sangat yakin kebolehan robot tersebut…

Inilah yang membuatkan aku bertambah yakin untuk join…

Tarikh keramat 1 Disember 2014, kapal aku telah memulakan pelayarannya yang pertama… X dek langsung rasa risau… sebab smuanya diuruskan oleh admin…

Aku hanya tgk akaun menggunakan software Metatrader4 yang di-install pada handphone…yang pastinya admin sgt cekap , komited dan terbaik… Sentiasa update perkembangan dan info terkini…


 Keuntungan Azri (sebelum ditolak pembahagian) Minggu ke-2 sebanyak USD1,686.22 Cent (USD16.86)



 Keuntungan Azri (sebelum ditolak pembahagian) Minggu ke-3 sebanyak USD1,871.60 Cent (USD18.72)





Keuntungan Azri (sebelum ditolak pembahagian) Minggu ke-4 sebanyak USD528.17 Cent (USD5.28). Keuntungan keseluruhan setakat 26 Disember 2014 pukul 6 petang sebanyak USD4,085.99 Cent (USD40.86)


Yang paling best dan menariknya, jaminan wang modal diganti jika berlaku sebarang kerugian/ kecelakaan/kesulitan teknikal yang tidak disangka-sangka…

Disamping itu juga keuntungan yang diperolehi diambil sedikit untuk disumbangkan kepada anak-anak yatim…  boleh jgk buat amal jariah…


Roni menyerahkan amanah infak Warga Diamond 
kepada Badan Amal Nur-Zaharah Janda Baik Pahang



5% daripada keuntungan warga Diamond untuk
tujuan kebajikan

 Badan Amal Nur Zaharah
Kg Janda Baik, Bentong, Pahang


Akhir kata… Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk admin dan rakan-rakan seperjuangan… Smoga apa yang diceburi ini dapat memberi kebaikan kepada kita smua dan orang lain… InsayaAllah…

Aku Sudah
Anda Bila lagi…

Azri

Artikel Kelolaan Saya:
DZOUL
dzulizzi@gmail.com
017-2648451

'Market Masih MENGAMUK Abe. Hok tu sebaiknyo...'
Bulan-Bulan Yang Mendebarkan
Tak Sampai Setahun Pulang Modal
Robot GV6 DIAMOND ni adalah robot cop duit! Aku jamin 100% 
Bestkan usahaniga yang macam ni, bila rugi, diganti semula
Aku Berani Potong 10 Jari Kalau Robot GV6 Diamond Ni Boleh Rugi

No comments: