Followers

Monday, October 19, 2020

Siapakah Wanita Yang Bakal Menggegarkan Politik Singapura 2020? (Part 3)

Siapakah Wanita Yang Bakal Menggegarkan Politik Singapura 2020? (Part 3)

Surat layang ni sudah mula tersebar..
Anwar Ibrahim dulu jatuh kerana surat layang cenggini aar. Ingat tak?


"Saya pernah bercinta dengan wanita yang memfailkan report (tuduhan stalking) terhadap Encik Tean. Berita tersebut membuatkan saya tergelak besar. Kelakuan ini adalah kelakuan biasa wanita tersebut apabila dia menginginkan perhatian tertumpu kepada dirinya seorang. Dia mempunyai gangguan mental dan berasal dari keluarga yang bermasalah. Ibu bapanya telah bercerai dan bapanya selalu memukul ibunya dengan teruk. 

Lim Tean

Ibunya pula terlibat dengan kerja-kerja kempen politik di bawah naungan Menteri Undang- undang, Shanmugam. Dia juga adalah seorang kaunselor tapi orang yang sepatutnya beliau nasihatkan adalah anaknya sendiri yang mempunyai masalah 'sentiasa tidak puas hati. dan selalu memikirkan bahawa orang ramai hanya ingin mengambil kesempatan keatasnya.

Shanmugam

Wanita ini meninggalkan saya sejurus sebelum dia mula bekerja untuk Carson Law Chambers. Dia sentiasa membuatkan saya resah dan sentiasa cuba untuk membuatkan saya cemburu. Dia juga selalu bercakap besar dengan saya dan mengatakan bahawa dia mempunyai hubungan baik dengan lelaki-lelaki kelas atasan (berprofil tinggi) di dalam Singapura. 

Kadangkala, terlintas di dalam fikiran saya bahawa mungkin wanita ini adalah "sosial escort" kerana seringkali dia menyebut nama-nama orang terkenal yang pernah tidur dengannya, dan jikalau saya menyebutnya di sini - anda semua akan terperanjat besar. Inilah cara wanita tersebut mendapat wang belanja. 

Dia juga memegang lesen sebagai Penyiasat Persendirian dan mempunyai dua perniagaan lain demi mengaburi mata pihak berkuasa daripada mengetahui, dari mana sebenarnya wang yang dia perolehi. 

Dia pernah memberitahu saya bahawa dia menerima tugasan (dari lelaki-lelaki berprofil tinggi) untuk memutuskan hubungan peribadi serta mendatangkan masalah di dalam kehidupan peribadi musuh mereka, menggunakan kemahiran godaan yang ada padanya. 

Saya ikhlas ingin memperisterikan dia dengan harapan supaya dia boleh berubah. Tetapi, dia hanya laparkan wang dan kuasa.

Dia selalu bercakap besar kepada rakan- rakannya, mengatakan bahawa dia sangat cantik sehinggakan lelaki-lelaki berfrofil tinggi ini memberikan kemewahan kepadanya. Dia juga angkuh dengan mengatakan bahawa dia sangat hebat di atas katil. 

Perangainya bertambah buruk apabila dia memenangi tempat kedua di dalam pertandingan ratu cantik kelas ketiga. Dia merasakan dirinya lebih hebat dari semua orang dan sering bertaruh dengan rakan-rakan, mengatakan dia mampu mendapatkan mana- mana lelaki untuk menidurinya. 

Saya juga menerima cerita bahawa Menteri Undang-undang pernah tidur dengannya dan sekarang, dia telah jatuh cinta terhadap menteri itu. Wanita ini tahu bahawa menteri tersebut telah berpisah dengan isteri ke dua beliau sekarang dan berharap si menteri mengahwini dia. Dia pernah memberitahu rakan-rakannya bagaimana Shanmugam memberi tunjuk ajar bagaimana untuk memfailkan laporan untuk 'mengenakan' Lim Thean. 

Dia memutuskan hubungan dengan saya beberapa bulan lepas dan sejak itu, saya tidak pernah mendengar apa-apa perkhabaran daripadanya. Segelintir rakan-rakan wanita ini ada menceritakan yang dia sering mengatakan bagaimana dia mempunyai kuasa keatas Shanmugam. Mereka juga mengesyaki bahawa wanita inilah punca Shanmugam dan isterinya berpisah."

 Siapakah Wanita Yang Bakal Menggegarkan Politik Singapura 2020? (Part 1)

 Siapakah Wanita Yang Bakal Menggegarkan Politik Singapura 2020? (Part 2)

 Siapakah Wanita Yang Bakal Menggegarkan Politik Singapura 2020? (Part 3)

 Siapakah Wanita Yang Bakal Menggegarkan Politik Singapura 2020? (Part4)


No comments: