Followers

Friday, March 8, 2013

100 blogger & Facebooker berkumpul (Part 8)

100 blogger & Facebooker berkumpul (Part 8)

 Rumah ni lah tempat korang bergosipkan? Dinding menjadi saksi..Muahaha..


 Banyak kenangan kan?
Semua bantal dalam rumah ni baru beli semalam. Bukanlah dari jenis bulu itik tapi lepas main bola api gerenti lelap punyerlah asal jangan ingat bini kat rumah sudahlah.

 Masih ingat lagi kucing yang bernama UWIK berwarna kelabu ini? UWIK suka menyambut tetamu yang datang dan akan menghantar pulang.Mak aku yang beri kucing ni. Dia tak bagi aku problem langsung. Bila tetamu datang, jangan harap dia balik rumah sebab gerenti tetamu yang baik hati akan bagi makan punyer. Kalau takder tetamu UWIK akan tangkap ikan hidup-hidup dalam kolam.Bila ditentukan takder rezeki dia hari tu kat luar, barulah dia minta makan kat aku. Cuma satu jer yang aku tak berkenan kat UWIK. Suara dia tak sedap langsung!

Ruang ini sengaja dibiarkan kosong. Jika ditakdirkan hujan lebat kat luar, yang duduk dalam khemah tu bolehlah buat muka seposen kat penghuni rumah ni untuk join sama sebab kali ni, penginapan melalui undi. Tak lama lagi kita mengundi kan? Kasi warm up dulu beb. Hu hu

 Kalau tak silap, Aduka Taruna pernah tido bilik ni.

Siapakah yang pernah tido bilik ni dulu. Jeng...jeng...jeng


Siapakah makhluk yang pernah menyamar dalam bilik ni? 
Abah sanggup beli tilam ngan set cadar baru (yang belah kanan) tak termasuk tilam bilik yang lain-lain untuk menyambut kedatangan korang.
 Bilik ni jer kipas angin dia paling besh

Bilik ni kalau bermimpi mesti yang best punyer sebab kaki saling mengadap.

Ucapan terima kasih sekali lagi pada Lily kerana menaja 6 tilam dan 10 katil, semua sarung bantal dan cadar, selimut, langsir, sejadah, baldi dan gayung dalam bilik air terutama langsir jarang baru yang belum pernah anda gunakan lagi.

1 comment:

didi said...

tq uncle and tq abah, tilam baru ngan cadar baru ibu menandung yg rasmikan.
superbbbbbbb! !!!!