Followers

Monday, January 27, 2014

Profesor Temberang (Part 2)

Profesor Temberang (Part 2)


Sofi marjuki
Mangkuk ayun Profesor temberang didepan kilang yang buat produk untuk Manis Global.
 
Kilang ni bukan BAPAK dia punyer tapi dia jaja satu Malaya yang dia ni share terbesar. PODAH! Satu sen habuk pun dia xder aper. 

Kilang shampoo Ah Chong ni ko buat produk makanan. Adusss..

Umur dah bau kapur barus pun masih nak menipu!

Pembaca sekelian, saya tak suka memfitnah orang. Selagi takder bukti kukuh ditangan saya tak akan bongkar penipuan

Bukan setakat ziarah tapi Mangkuk ayun pernah tidor kat rumah saya. Sampai hari ni saya masih simpan lagi kasut dia yang dia tak sempat nak amik balik bila dia dapat tahu tembelangnya pecah. He he


Sweet Nano


Saya juga sengaja simpan selama hampir 3 tahun produk sweet nano keluaran syarikat sweetlife bionetwork sdn bhd yang mangkuk ayun ni buat kat belakang rumah sebagai bukti produk ni rosak tak sampai sebulan bertukar warna dari jernih ke warna coklat! Dan yang paling menyedihkan syarikat ini sudah pun bangkrap angkara penipuan beliau.

Saya tiada masalah peribadi dengan mangkuk ayun ni. Saya takder utang dia dan dia juga takder utang saya. Cuma saya tidak mahu peniaga-peniaga diluar sana tertipu dengan temberangnya dan duit anda akan lesap. Part 3 saya akan sertakan kesemua syarikat yang mengalami kerugian ratusan ribu kerana terpedaya dengannya

Berhati hati dengan modus operandinya. "Licin macam belut, belit macam ular"

Part 4

Uncleseekers
Seek The Truth 


No comments: