Followers

Monday, January 13, 2014

Isteri Diceraikan Kerana Khinzir...

Isteri Diceraikan Kerana Khinzir...
Salam kepada semua followers tegar blog USV2.

Setelah sekian lama agak menyepi dek kesibukan di hujung tahun (keje kerajaan camtulah..hehe), kali ni gua nak citer sikit pengalaman & evolusi trading gua dengan robot2 Miliun ni. 

Sejak gua mula trade menggunakan robot Miliun Silver pd 1 Oktober 2013 hingga 2 Januari 2014, Miliun Silver ni telah menjana 'profit' di sekitar USD2600. Gua mmg syok abis tgk 'profit' hari2 masyuuk. Tp sebenarnya 'profit' ini telah 'ditelan' oleh floating yang tinggi & gua ambik keputusan utk tidak withdraw bagi mengukuhkan Margin Level. Then lebih kurang pd pertengahan bln 11 yg lepas, bangun pagi jer floating tetiba surut. Gua tgk equity telah melebihi modal asal sebanyak USD280..gua tarak tunggu lg, terus cut-loss & withdraw. Then gua enter market balik dgn Robot Silver ni.

Uncleseekers & Izputra 

Itulah kali pertama & terakhir gua withdraw selama menggunakan robot Miliun Silver melebihi 3 bln. Bila gua enter balik market selepas withdraw tu, robot2 gua dah tersangkut dgn floating lagi. Pikir2 balik mcm tak berbaloi plak dpt USD280 je dlm tempoh tu..tp gua tetap bersyukur kepada Maha Pemberi. Dengan duit profit tu jgklah gua buat modal utk pi lagi ke Janda Baik semasa Bengkel ke-5 berlangsung..Uncle cakap mau discuss projek terbaru Miliun..projek CopyTrade. Bukan setakat discuss projek baru saja, gua siap pekena madu & sarang lebah kelulut kaw2 punya. Mlm tu drive balik ke Kedah gua berhenti tido 4 kali..mengantuk sungguh rupanya dek penangan madu kelulut. Tak penah2 gua drive dr KL ke Kedah berenti tido smpai 4 kali. Bab khasiat madu kelulut ni, sendiri mau try baru tau aaa..gua beli 2 botol mlm tu. skrg dh tinggal setgh botol je lg..hehe


 Sarang lebah kelulut

 Bee Bread

 Kelulut terdapat pelbagai spesis

Ok2..sambung citer, pada 2 Januari 2014 float turun sekali lagi dengan mendadak. Gua terus cut-loss & dpt profit USD143..alhamdulillah. Tp kali ni gua taknak withdraw sbb gua plan nak minta upgrade ke robot Gold yg si Dzoul tu dok canang2 sgt keprofitannya. Mlm tu jugak gua terus call Uncle nak minta upgrade. Uncle cakap kalau nak robot Gold kena join profit sharing..kalau nak Silver 5 dia blh kasi free. Then Uncle kasi gua ckp dgn Dzoul utk berbincang. Bincang punya bincang, gua setuju dgn cadangan uncle utk join Gold. Mlm tu jgk si Dzoul setupkan robot Gold dlm akaun gua & terus run awal2 pagi 3 Januari 2014. Pd hari yg sama robot gold ni baru enter market guna peluru pertama.Hari pertama market dibuka pada Isnin (6/1/2014), robot gold tembak lagi 2 peluru tp masih belum close position. Ptg hari Selasa, Uncle tetiba call gua.."apesal eh market slow minggu ni? 3 hari tak close trade lg". Gua pn cakap "minggu ni ada high impact news uncle..FOMC & NFP. So market biasanya sideway je seblm news besar ni sbb traders berhati-hati nak enter market". Uncle bgtau gua "paling lama dlm 4 hari robot gold ni akan close trade". Gua fikir ni dah hari ketiga..kalau camtu esok closelah kot. 

Mlm tu (8/1/2014) ngam2 lps gua selesai solat Maghrib, sekali lg Uncle call gua. Kali ni Uncle offer kat gua versi terbaru robot gold iaitu Gold V6. Robot ni bak kata Uncle telah disetkan utk kasi profit sehingga 50% sebulan dgn izinNya berbanding dgn gold versi asal yg 10% saja. Robot ni setiap kali close trade blh kasi profit sehingga USD200 bagi yg bermodalkan USD5000 mcm gua. Dgn purata 10 kali close trade sebulan, dgn izinNya blh merasa profit sehingga USD2000 sebulan. Gua punyalah gembira bila Uncle offer robot V6 ni..tp rupa2nya ada 'catch' jgk di sebaliknya..hehe. Uncle cakap kalau gua nak guna robot ni, profit sharing 60:40, 60% profit milik admin miliun, 40% milik peserta. Bila gua hitung2 balik..walaupun dpt cuma 40% je dr profit, ianya masih lebih tinggi dr profit jika menggunakan robot Gold versi asal. Alaa Uncle, 50-50 tak blh ke? Sama2 masyuk maa..hehe. Anyway, gua setuju jgk akhirnya & berakad melalui wassap utk gunakan robot ni. 


Uncle cakap sebaik saja trade robot gold versi asal ni close nanti, Dzoul akan terus setupkan robot V6 ke akaun gua. Bak kata uncle dlm wassap "dpt zuriat pertama terus ceraikan isteri..isteri baru nanti mcm khinzir..byk anak". Mcm ni punya perumpamaan pn ada..Uncle2..hahaha. Masin mulut Uncle masih tak hilang, tak lama lps selesai berwassap dgn Uncle, robot gold versi asal ni close trade dgn profit bersih USD66.35. Floating pun zero..Alhamdulillah..profit pertama tahun ni & juga profit pertama dr robot gold. Tgh mlm tu jgk 'isteri Gold diceraikan' & 'isteri mcm khinzir (Gold V6) dikahwini' dgn harapan dpt byk anak..lol.

 

Mlm tu gua tido lena tanpa gua perasan robot V6 ni rupanya dah open trade. Pagi2 esok dlm jam 9 lebih gua pn tgk mt4 di phone. Terkezut beruk tgk ada profit bersih USD188.22 & seperti biasa Zero floating..alhamdulillah. Rezeki di pagi hari Jumaat yg mulia. Bersih beb profit ni..tp 40% jerlah..lalalaaa... Ptg tu jgk robot V6 open post lg. Tgh hari esok profit masyuk lg USD166.22..syukur pd Allah. 



So, selama 6 hari guna robot Gold versi asal & versi V6 ni, akaun gua dh profit USD421.79...

Gua dah gunakan 3 robot Miliun selama ini, Silver, Gold & Gold V6. Guna Silver profit masyuk hari2..tp float plak agak tinggi hingga nak withdraw pn bagai nunggu buah yg tak gugur. Gold pulak memberi profit bersih tanpa floating sekitar USD80 sekali close trade iaitu dlm 10% dr modal dlm  tempoh sebulan. Tp yg paling besh Gold V6..sekali close mmg ratus-ratusan USD profit bersihnya bila peluru ke-4 dah ditembak. Unjuran profit bersih plak sehingga 50% dr modal dlm tempoh sebulan. Pd gua, dpt profit bersih 20% sebulan pun dah ok asalkan konsisten. Setakat ni mcm tulah citer gua berkaitan robot2 miliun pelbagai versi ni.
Moral of the article is, Gold V6 terbaeekkk!! Ada bran?...

 Saya Akan Bantu Anda (Part 1)
Saya Akan Bantu Anda (Part 2)
Saya Akan Bantu Anda (Part 3)
Saya Akan Bantu Anda - Puan Norizan
Ahlan Wasahlan Peserta Bengkel Ke-5 
Saya Akan Bantu Anda - Darwis
Saya Akan Bantu Anda - Hapiz
Saya Akan Bantu Anda - Zainal
Dua Ribu Empat Belas - "We Don't SELL, but We SHARE"
Miliun GOLD - Mengecewakan?
PIONEER Dilanda Tsunami
Miliun GOLD - Memang CHAMPION!
Darwis - Dipukul Badai, Rezeki Tetap Muai
Yang penting dapat sikit ke banyak kuarkan ZAKAT - Darwis
Siapakah Uncleseekers Yang Sebenarnya?
Miliun Gold - I Follow
Zainal - Terlepas Untung USD440
Artikel-Artikel Uncle Hari Ini Pusing 360 Darjah.....
Bila Join Orang Besar Nie Orang Kecil Pun Nampak Macam Orang Besar
Pasaran Macam Laut Yang Bergelora...
Uncle ni dah insaf ke?
Terbukti 'Untung Bersih' Sekitar 12% Sebulan Dengan Miliun Gold
Prestasi Gold V6 - Part 1
Prestasi Gold V6 - Part 2
Cempedak jadi nangka ke …Nangka jadi cempedak… Malam Tu Malam Jumaat...Come And Joint Us.  

No comments: