Followers

Monday, June 25, 2018

Intuisi UncleSeekers - Part 1 - Presiden UMNO 2018 (Sementara)?

Intuisi UncleSeekers - Part 1 - Presiden UMNO 2018 (Sementara)?

Salam semua

Dah lama sangat saya tak menulis dalam blog ni. Yang jaga blog saya setakat ni si Dzoul. memandangkan dia tengah sibuk (macam2 sibuk..he he) terpaksalah saya menaip hari ni

Kadang2 saya suruh tulis lain dia tulis lain..sukati ko aar Dzoul

Ramalan mimpi Uncleseekrs aku dah tak nak tulis dalam blog ni lagi. Yang baru adalah 'Intuisi Uncleseeekers'

Apakah maksud Intuisi?

Intuisi ialah...tolong cari sendiri. Jangan malas

Aku sendiri nak tengok antara ramalan mimpi aku dengan Intuisi, yang mana satu lebih tepat. Ntah...

Tak payah buang masa... untuk artikel kali ni, kita tengok siapa bakal calon presiden UMNO 2018 yang 'SEMENTARA'

Menang jadi arang..

Kalah jadi abu..

 
'Seperti mencurah garam kelaut'
Kenapa Uncle Zahid harus bertanding? Saya dah pesan kat pegawai khas uncle zahid (Dato' Zam ngan Ustaz Zulnun) bulan puasa tu ari dan melalui watapps tapi dia org cakap dia tak mampu nak buat apa-apa..sama gak dengan pilihanraya 14 (klik). Teori domino pun saya dah bagitau. Macam2lah..
Buat apa ada pegawai khas tapi tak nak dengar cadangan mereka? Selama ni saya berkawan dengan mereka berdua belum pernah minta satu projek atau minta duit satu sen pun dengan uncle zahid! Saya suka berkawan dengan Dato Zam pun sebab dia ni Food Lover dan mak andeh plak suka masak dan juga dato zam ni suka buat lawak! Si ustaz zulnun plak baik orgnya, pergi mana-mana ingat kan saya dan beli minyak atarlah (aku tak pakai sbb bau tak sedap), tasbih (simpan dalam botol sebagai kenangan) dan lighter (pakai sekali je)
Saja nak tanya..siapakah penasihat yang bengong sangat suruh Uncle Zahid bertanding presiden atau uncle zahid sendiri yang...? 

Kenapa presiden UMNO ni sementara je?

Tunggu...

Intuisi wanita lebih tajam dari lelaki....


Intuisi UncleSeekers - Part 9 - Siapa TOP GUN yang akan sangkut selepas ini?
Intuisi UncleSeekers - Part 10 - Ayahanda Mahathir Jawab 9 Soalan Tentang Hadis
Intuisi UncleSeekers - Part 15 - Anwar Ibrahim - Berhati-Hati...

Intuisi UncleSeekers - Part 16 - Lihat Sendiri Tindakan KJ Sebelum 2 Januari 2019!
Intuisi UncleSeekers - Part 17 - Pertempuran Antara Muhyiddin Dengan Anwar. Siapa Yang bakal Menggantikan Posisi Mereka Sebelum September 2019? - Jangan terkucil!
Intuisi UncleSeekers - Part 18 - Singgahsana Bergoyang...(Part 1)
Intuisi UncleSeekers - Part 18 - Singgahsana Bergoyang...(Part 2)
Intuisi UncleSeekers - Part 19 - Gobind Singh Salah Seorang Timbalan Perdana Menteri Malaysia?
Intuisi UncleSeekers - Part 20 - Singgahsana Bergoyang...Siapa yang akan masuk perigi dulu? (Part 1)
Intuisi UncleSeekers - Mahathir Pencinta AlQuran - Adakah Benar Ucapan Amin/Amen Yang Sering Kita Ucapkan Itu Sebenarnya Adalah 'Dewa Yang Tersembunyi'?
Intuisi UncleSeekers - Mahathir Pencinta AlQuran - Betulke Ada Ungkapan Allahu Akbar, Sadaqollahul'azim Dan Lillahi Ta'ala?

UncleSeekers
Seek The Truth
uncleseekers2@gmail.com

No comments: