Followers

Sunday, August 5, 2018

Intuisi UncleSeekers - Part 9 - Siapa TOP GUN yang akan sangkut selepas ini?

Intuisi UncleSeekers - Part 9 - Siapa TOP GUN yang akan sangkut selepas ini?

Mungkin rakyat boleh tutup sebelah mata kalau amik sikit-sikit tapi kalau dah berlebihan sendiri mau ingat lah. Benda yang berlebihan membawa mudarat..

Mereka boleh berbohong pada pada rakyat tapi tidak pada diri sendiri..

Sendiri buat sendiri tanggung

Masak aar lu pas ni..
Sekali dua biadap orang boleh sabar...

Kat dalam tak yah pakai spender putih lagi...

Tak semestinya dapat duit secara tunai boleh lepas...

Sejak menjak ni mulut lu macam longkang mcm aku 😊? Dia orang tengah siapkan kertas..tunggu ye beb

Korang semua kenalkan?



Intuisi wanita lebih tajam dari lelaki....


UncleSeekers
Seek The Truth



No comments: