Followers

Tuesday, April 30, 2013

Gangguan Jin! (Part 6)

Gangguan Jin! (Part 6)



Salamun alaikum (6:54) semua, tanpa di duga hari ini, telah terbongkar satu rahsia yang telah saya rahsiakan dari pengetahuan keluarga, Unlce dan lain-lain lagi. Pasti yang mengenali saya akan terkejut.. Saya minta maaf, kerana saya terpaksa merahsiakannya sebelum ini..

Satu rahsia yang saya simpan dalam-dalam... jauh-jauh... dan kalau boleh saye tak mahu sesiapa pon tahu! Seksa jiwa raga yang saya tanggung setahun lebih ini hanya tuhan dan saye saje yang tahu.

Sebenarnyer, kalau pembaca perasan cerita saya sebelum ni (Part 4) Yang No 6. dalam email tu telah saya kosongkan.. So, inilah ceritanya..

Semasa menulis ni, jantung saya berdegup dengan sangat laju! dup dup duppp! Terlalu sukar nak mengorek kembali rahsia dan memori pahit yang tersemat rapi di dalam kalbu ini!

Cerita ini adalah cerita benar.. Di dalam dunia ini pon Allah menjadikan manusia dan jin.. Saya cuma berkongsi agar menjadi tauladan kepada semua.

Gambar bilik tidur saya pada hari pertama uncle datang.. pada hari kedua tilam saya uncle suruh buang dan bakar, bilik yang setahun lebih tak berkemas, sampai nak jalan pon tak nampak lantai!

Gambar bilik pada hari ketiga pembersihan rumah saya.. tq adik, uncle, faizal, arip, ayin dan kak tiara yang banyak bantu saye!

Ok, begini kesahnya....

Saya tidur.................... tiba-tiba saya terjaga di dalam bilik, saya hairan kenapa bilik saya gelap gelita? (sebab saye tido hari-hari bukak lampu). Kemudian saya nampak lembaga yang sangat besar bewarna hitam datang menghampiri saya. Saya cuba lari tapi tak mampu nak lari!

Kadang-kadang saya  hanya mampu terbalikkan badan saya sahaje. Kadang-kadang langsung tak boleh bergerak. Satu badan terkunci, mulut jugak terkunci! Dalam hati saye menjerit allahu akhbar, Ya Hafiz selamatkan aku! Kadang-kadang dia menyerupai manusia, tapi saya tak ingat wajahnya. Sebab bila ia berlaku, mata saya cuma boleh buka sedikit sahaja.. Kadang-kadang langsung tak boleh buka.. Jadi waktu tu penglihatan saya jadi kurang jelas..

 Alhamdulillah dengan izin Allah, lepas berubat dengan unlce, saya tidak lagi mengalami peristiwa pahit itu.. Terima kasih Allah.

Saya tak pasti, saya di rogol, di perkosa, atau di setubuhi oleh siapa?? Tapi saya pasti, ia bukan mimpi atau pon fantasi! Ia benar-benar berlaku tapi yang pasti juga bukan bersama manusia, sebaliknya adalah bersama yang mengganggu saya iaitu "Jin"! bencinyerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 Gambar hiasan

Terlalu berat untuk saya ceritakan, bayangkan manusia terpaksa melakukan hubungan seks dengan jin! Prosesnyer saya pon tak tahulah nak cakap macam maner, tapi ini adalah apa yang terjadi pada diri saya sebelum ini..

Kejadian yang terpaksa saya lalui

- dia cium mulut saya - air liur dan lidahnyer rase pahit.. sangat sangat pahit.. pahitnyerr sampai tak boleh nak telan, air liur dia yang masuk dalam mulut saya terlalu banyak.. gigi dia rasa tajam-tajam..


Rase pahit yang bile sampai kat anak tekak, anak tekak pon tak mampu nak terima. Rasa pahit yang tak pernah saya rasa sepanjang hidup ini, saye tak pernah rase hempedu tapi mungkin lebih pahit daripada hempedu.

 Inilah gambaran terdekat gigi tajam-tajam yang saya maksudkan

- bentuk badan - lembaga hitam besar, lembaga ni seperti tak berwajah, berat sangat badan dia, lebar

kadang-kadang dia menyerupai manusia biasa.. tak tinggi, tak rendah, badan pon sedang-sedang (mcm uncle) jgn marah yer uncle.. kulit dia bewarna kuning langsat.. dia cukup sifat, ada mata, telinga, hidung dan lain-lain lagi..

bau nyer lebih busuk dari bau longkang. tak pasti datang dari mane bau busuk tu. dari badan dia ke? atau dari mane? yang pasti bau busuk

-kadang-kadang ade satu bau busuk, tak pasti bau tu datang dari mane..

Apabila dia datang, dia akan meraba badan saya, cium mulut, leher, dada, bersetubuh dengan saya, kadang-kadang dia datang buat yang ringan-ringan dengan saya (adik ckp beromen)! Yang gila nyer, ada masa saye sedar dan saye melawan tapi saya kalah! ade mase saye tak sedar jadi saya terpaksa layan jer, bangun tido barulah saye sedar yang saye melakukan hubungan itu bersama dia! ade masa, saye relakan jer ape dia nak buat dengan saye, sebab saye rase seperti putus asa.. dan kadang-kadang saye ade jugak ade rase keseronokan (ghairah) bersama dia! gila gila gilaa


Lagi giler punyer cerita, saye penah rase dia masukkan sesuatu di dalam mulut saye. Berkemungkinan besar, adalah alat kemaluan dia(zakar). Besar dia macam marker pen Artline 70.. tapi panjang sket lah dalam 20cm!


Semua adegan di atas, kadang-kadang berlaku tak sampai 5 minit. Paling lama pon dalam 10-15 minit. Kalau saye balik rumah mak ayah di kampung pon saye kene jugakk! Dia datang dalam bilik saya di kampung pula.. tensionnnyerrrr..

Perkara-perkara ini berlaku sewaktu saya di dalam keadaan pejamkan mata untuk tidur.. Tiba-tiba saye terjage dan bersama dengan dia dan saye akan terjaga lagi sekali dan dia telah hilang dari pandangan saya..

semasa kejadian itu, yang saya ingat ada masa memang saye sedia ada dalam keadaan tak berbaju(bogel)dan kadang-kadang saye berpakaian.. tetapi yang peliknya, pakaian sebelum dan selepas kejadian adalah berbeza..

Selepas terjaga dari tidur, badan saye berasa lemah, letih, lesu.. Rase blurrr jer, ingat mimpi.. Pastu jadi lagik.. jadik lagik.. sedapkan hati anggap mimpi jugak.. Tapi sampai bila saye nak menipu diri?

Lame-lame saye rase sedih, malu, berdosa, benci, jijik, geli, gila.. Tak tahu nak minta tolong siapa, waktu tu saye telah lalai kerana terlupa akan Allah.. Ya allah ampunkanlah segala dosa-dosaku..

 gambar bilik lagi satu, serius lame sangat saye tak masuk, masuk kadang-kadang jer bile nak cari barang. Periuk kecil tu, last saye masak maggi kari pastu tak basuh setahun! file kerje saye macam tebar roti canai!

gambar loteng, kadang-kadang saye dengar bunyi 'degang degung' kat atas seperti ada makhluk bersaiz gemuk berlari.. tataulah ape bendenyer.. mula-mula memang rasa takut, lame-lame saye buat tatau jer.. lantaklah

 ini bahagian tempat adik perempuan saye punyer barang-barang.. pon sepah jugak. saya pun tak pasti siapa yang menyepahnya

dapur yang dah bertahun saye tak masuk.. mase pertama kali masuk dengan uncle dan kwan-kawannyer, saye pon terkejut melihat keadaan dapur yang sangat-sangat-sangat sepah dan kotor.. sebab bukan saye yang sepahkan.. saye agak kucing punyer angkara, tetapi uncle kate bukan!!

Waktu tu saya tak pasti apa punca berlaku perkara di atas. Tapi kini saya sedar, mungkin sebab saye tinggal di alam kelalaian dan tempat tinggal yang terlalu kotor.. Dan sebab itu allah selalu mengingatkan kita dan dia suka orang yang bersih. Jadi kita hendaklah bersih luar dan dalam..

"...Dia suka orang-orang yang bersihkan diri mereka." 2:222  

"...Allah suka orang-orang yang bersihkan diri mereka." 9:108

Akhir kate, nasihat pada para pembaca uncle tolong buatkan.... ade ke ayat al quran tentang jin akan datang kepada manusia?

p:s/ adik time kasih tolong saye hadapi semua ini dan berada di samping saye sewaktu menulis cerita ini.. Selalunye semua cerita saye email pada uncle, tapi kali ni saye tulis sendiri dalam blog uncle, di meja uncle, duduk atas kerusi uncle dan gune kumputer uncle! Lame sangat saye gune komputer uncle, sampai orang tua tu tersangat stress sebab saye dan adik tak izinkan dia masuk ke dalam bilik dia sendiri.. hehe sori yer uncle!

Untuk pengetahuan semua, gambar-gambar di dalam rumah saye semuanya di ambil oleh Ayin.. Bila saye dengar bunyi 'snap', saye terus marah pada Ayin.. Ayin, i'm sorry k.

Bersambung....

Part 1 - Aku derita...
Part 2 - Toyol, Hantu & Tahi Kucing
Part 3 - Inilah Aku (Mood PMS)
Part 4 - Suka Berbogel Dalam Rumah!
Part 5 - Mimpi Yang Meletihkan!
Part 6 - Aku Dirogol Jin Setiap Hari!
Part 7 - Babai Jin Yang lama..

Angkara Saka – Diari 1
Angkara Saka Suami- Diari 2
Bukan ke Setan Kena Ikat Bulan Puasa? Hu...Hu...
Eleh..


4 comments:

monaismail said...

Jahat btol jin tu ek...... Eeeeeeee babab kanggggg!!

Anonymous said...

Ada kesan tak secara fizikal ke atas alat sulit saudari? seperti mana kes rogol biasa.

Misya said...

Eeii takutnya..

Unknown said...

renungan mata akak siti membuatkan aku tergoda~~~ hahahhaha