Followers

Monday, April 22, 2013

Gangguan Jin! (Part 3)

Gangguan Jin! (Part 3)

"...Wahai golongan jin, kamu telah banyak ambil daripada manusia."
6:128 

Assalamualaikum kepada semua pembaca.

Sekarang saya berasa amatlah sedih, dari pagi tadi saya sedih sangat, nak menangis air mata seperti letih untuk mengalir.. makan pon tak lalu, hati mula berdebar-debar dengan kencang.. Kata-kata itu masih terngiang-ngiang di telinga saya…   

“Bukannya kau mati pon selama ni duduk dalam rumah tu!, buat ape kau nak……bla bla blaa”.. 

 Gambar 4
Pembaca lihatlah sendiri bilik saya sebelum dirawat oleh uncle. Bilik ini dah terlalu lama saya tak masuk lebih kurang setahun lebih. Paling banyak pun dalam tempoh tu tak lebih lima kali saya masuk untuk cari barang.

 Gambar 5

 Inilah saya...ho ho ho 


Bilik pun dah kemas. Terima kasih Adeek, Arip, Ayin, kak Tiara, Liza, Mona, Ciinx, Din, Misya kerana tolong bersihkan rumah saya. Dah lama sangat saya tak mop lantai. 

Buat arip ngan Ayin, sorilah saya tak pakai botox kat bumper. Terima kasih uncle kerana berjaya buat saya ketawa semula dan sekarang saya pun sudah pandai melawak.

Terima kasih Allah.

Arip
Perut arip memang besar...awak pun cucuk botox ke?
 Saya rasa seperti mahu membawa diri sejauh-jauhnya.. Saya berdoa agar Allah memberi saya petunjuk yang Nyata dan Jelas untuk hamba nya yang sering di panggil bodoh ini.. Ya Allah yang menciptakan langit dan bumi, aku berserah diri kepada mu, hanya pada kau aku memohon pertolongan dan perlindungan. Maka ya Allah yang Maha Besar, tunjukkanlah kebesaran mu. Selamatkanlah aku.. Surah Al Maidah ayat 8 di tujukan khas buat…….

“Wahai orang-orang yang beriman! Jadilah kamu orang yang menegakkan kebenaran kerana Allah, menjadi saksi dengan adil, dan janganlah kebencian kamu terhadap sesuatu kaum menyebabkan kamu tidak berlaku adil. Tegakkanlah keadilan, itulah yang lebih hampir dengan takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sungguhnya Allah adalah Al Khabir (Maha Mengenal) terhadap apa yang kamu lakukan."

 Kuning

 Oren

 Pil

 Popoy

 Rara

 Tam

 Teh Cik

Di waktu ini, saya amat merindukan kucing-kucing saya. Mereka telah di halau oleh adik saya. Saya tak salahkan adik saya sebab saya yang bersalah dan saya yang bodoh dan pentingkan diri sendiri. Tapi hari ini hati ini tidak mampu lagi membendung kesedihan..

Selama ini saya cuba pertahankan diri saya dan kucing-kucing saya, tapi akhirnyaaa..

Ya Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, aku memohon kau lindungilah kucing-kucing itu walau di mana mereka berada. Berilah mereka kesihatan, tempat berteduh dan berilah mereka rezeki.

Ambil lah bahagianku dan berikan sedikit kepada mereka, kerana aku sayangkan mereka.. Jika di izinkan kau, dapatlah kami bertemu semula di dunia ini dalam keadaan yang lebih baik.. Jika di izinkan kau jua, berjumpalah kami di pintu syurga nanti…

Tidak di lupakan, saya juga rindu sangat dengan woofy!

Akhir sekali, semoga allah ampunkan dosa-dosa saya dan masukkan saya ke dalam golongan yang di kehendakiNya.

Bersambung...

Part 1 - Aku derita...
Part 2 - Toyol, Hantu & Tahi Kucing
Part 3 - Inilah Aku (Mood PMS)
Part 4 - Suka Berbogel Dalam Rumah!
Part 5 - Mimpi Yang Meletihkan!
Part 6 - Aku Dirogol Jin Setiap Hari!
Part 7 - Babai Jin Yang lama..

Angkara Saka – Diari 1
Angkara Saka Suami- Diari 2
Bukan ke Setan Kena Ikat Bulan Puasa? Hu...Hu...
Eleh..

3 comments:

ariff anak latiff said...

Gambar arip tu super impose tu....
Arip Skit punya body Builder beb...kikikiki
Eta..agak2 Arrr...bumper lu botox Last2 kona Kata Perut Gua...
Bleh Saman Fitnah Dalam Court Ni...

ayin tono said...

Manusia Ni Ada mcm2 kaler... walaupon Kuar Dari Perot Yg sama, hati tetap Masing2 Punya hasat... utk Sesapa yg Terjumpa atau Terserempak ngan Kucing2 Seperti di Dlm Gambar Atau yg Lebih Kurang nampak sama, Tolonglah Kasihani Makhluk Tuhan Tu.. Bagi La sket Mamam.. Sebab Sesungguhnya Depa Tak Tau Nak Mintak Dgn Kata2.. Jgn La Dok Nak Tunjuk Hero Kat Marka Dgn Cara Mumukoi Atau Menendang Depa.. Moga Tuhan Yg Membalas... amin

cungkil gigi said...

Pencinta Kucing.. botx di punggung, botox di kpala letak tangan di bahu sambilkelipkan mata.