Followers

Wednesday, October 3, 2012

Oppa Blogger Style (Part 1)


Oppa Blogger Style (Part 1)


Mekaseehhh....

 
Sarofini - 012 2490123 
Raja Izrinda - 012 274700

Tel: 03-4253 3333 
Fax: 03-4251 5392



 




 





Blog lain-lain yang aku tak promote kat sini minta maap banyak-banyak sebab Man amik balik list yang dia dah beri kat aku dan yang paling penting sekali aku dah kotakan janji dan Man kena jelaskan hutang kena penyepak dengan aku satu dusyum..Yahuuu...

Kalau ada sumur di ladang, boleh kita menumpang mandi.
Kalau ada bajet yang panjang, boleh kita berjumpa lagi.

 Jumpa korang besok...Muaah

9 comments:

Unknown said...

nasib baik Wadihadramawt & Saufiville Boutique Resort jadi penyelamat bro, kalau tak merasa la kaki ni...wakakaaaa!

senarai blog/fb yg hadir tulis kat kertas aduka taruna & kertas senarai (print)yg hilang tgh mencari lagi ni:-
1.aku-tak-peduli.blogspot.com
2.amrayy-lensa-assault.blogspot.com
3.manjongmari.blogspot.com
4.otai-manjung.blogspot.com
5.zelmey.blogspot.com
6.kopitarikkaw2.blogspot.com
7.adukataruna.blogspot.com
8.mediaperak.com
9.pyanhabib.blogspot.com
10.cipantapirtenuk.blogspot.com
11.wasiatpejuang.blogspot.com
12.fb- Suara Kita Selangor
13.hjfawi.blogspot.com
14.kritisonline.com
15.jalansehala.com
16.kincirtua.blogspot.com
17.fb- Jean Francoise
18.fb- Ahmad Dhani
19.paspasirsalak.blogspot.com
20.haninasution.blogspot.com
21.ganastakbertempat.blogspot.com
22.fb- Nik Mohd Hakim
23.fb- Nurul Aiman
24.fb- Eddy Gordo
Ada lagi,sape2 atau empunya diri tlg sambung....list hilang tgh cari!

#nanti aku buat list aduka (aktivis m'sia)senarai nama, fb, blog, email & no tel, dan aku akan emailkan ke semua!

C++ said...

Bhai UncleSeekers...

Aik.. gua antar wakil pon tersenarai gak ker... hahaha.... bahaya betul nih... hahaha

Anonymous said...

uncle,lu taruk video Gangnam style terus wa jadi SPOIL.

Cukup2 lah Uncle,buat apa dok promote APEK tua tu..wa rasa macam nak penerajang je sape2 duk GANG BANG style ni.

HjMisaiKontot :الدليل السياحي said...

Assalam Tuan Uncle Seekers,
gambar yg mewakili Wadi Hadramawt tu samada enta sedari atau tidak senagaja atau tidak ialah kepunyaan ana dari blog / fb HMK Nasi Arab.

Tolong kalau dapat diperbetulkan dengan menurunkan gambar tersebut dan digantikan dgn gambar hidangan Wadi Hadramawt sendiri.

Jazakallahukhair.

Chef Hj Nabeel Hj Ahmad Awang
HMK Nasi Arab
www.nasiarab.co.cc

uncleseekers said...

Salam Chef Hj Nabeel Hj Ahmad Awang,

Mohon maaf kerana menggunakan foto anda.

Pihak kami sudah menggantikan foto asli Nasi Mandy Wadihadramawt.

Prince of Noob said...

wah C++ pun ada... hebat. tapi satu je nak komen, kenapa blog abu nawas tu langsung tak bagi orang komen?

Unknown said...

Bhai.. bagi wa la kan, lantak dia la nak bukak komen utk org ke tidak. Blog tu blog dia. hak memasing la nak create blog memasing macam mana pun.

Sorry kalau terasa, mungkin dah termasuk sikit ajaran abah@pak habib kot..

keh keh keh keh keh keh...

jangan maraaa aaa!!!!

Pak Guard said...

Uncle..bukan blogger boleh join ke kalau2 nak wat skali lagi...wa nak gak jumpa Pak Habib ...

JAMILKUCING said...

Sayang aku tak dapat pergi. kalau pergi mesti aku bawa 2 ekor berok aku. aduh kenapa la time ni pulak depa puat MATC. kantoi sungguh.